رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلمبرداری فصل دوم سریال زخم کاری با نام «بازگشت» آغاز شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی سریال، تولید فصل دوم زخم کاری با نام بازگشت، به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان کلید خورد. در فصل جدید زخم کاری با عنوان «بازگشت» علاوه بر حضور تیم بازیگری فصل قبل و حضور […]

فیلمبرداری فصل دوم سریال زخم کاری با نام «بازگشت» آغاز شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی سریال، تولید فصل دوم زخم کاری با نام بازگشت، به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان کلید خورد.

در فصل جدید زخم کاری با عنوان «بازگشت» علاوه بر حضور تیم بازیگری فصل قبل و حضور هنرمندانی از جمله جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، مرتضی امینی‌تبار، سعید چنگیزیان و سید جواد هاشمی، بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به گروه بازیگران اضافه شده‌اند.

فیلمنامه فصل دوم «زخم کاری» به‌قلم گروهی از نویسندگان شامل میلاد نجفی، میلاد اکبرنژاد، اعظم بهروز، علی بحرینی و به سرپرستی محمدحسین مهدویان به نگارش درآمده است. گفته می‌شود چند چهره جدید بازیگری نیز برای نخستین بار در سریال «زخم کاری ۲؛ بازگشت» به‌عرصه نمایش خانگی و سینما معرفی خواهند شد.

فصل جدید سریال زخم کاری ۲ برای پخش اختصاصی از پلتفرم «فیلیمو» تولید می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار