رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

مدیر انجمن سینمای جوانان اهواز گفت: فیلم کوتاه “فگرات” به نویسندگی و کارگردانی ضیاء حاتمی وارد مرحله تدوین شد. مهدی کیخایی دوشنبه بیان‌کرد: فیلم کوتاه فگرات از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران دفتر اهواز است که با تهیه کنندگی مشترک دفتر اهواز و ضیاء حاتمی جهت حضور در چهلمین جشنواره فیلم کوتاه تهران، پس از […]

مدیر انجمن سینمای جوانان اهواز گفت: فیلم کوتاه “فگرات” به نویسندگی و کارگردانی ضیاء حاتمی وارد مرحله تدوین شد.

مهدی کیخایی دوشنبه بیان‌کرد: فیلم کوتاه فگرات از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران دفتر اهواز است که با تهیه کنندگی مشترک دفتر اهواز و ضیاء حاتمی جهت حضور در چهلمین جشنواره فیلم کوتاه تهران، پس از گذراندن جلسات فشرده فیلم برداری، وارد مرحله تدوین شد.

وی با اشاره به این که فیلم کوتاه ” فگرات ” در نیمه دوم اردیبهشت ۱۴۰۲ در هور شادگان جلوی دوربین رفته است گفت: قصه فیلم با اقتباس از رمان پیرمرد و دریا نوشته ارنست همینگوی نوشته شده است.

کیخایی ادامه داد: خلاصه این فیلم کوتاه بدترین نوع بدبیاری که هورنشینان به آن گرفتارهستند را روایت می‌کند.

مدیر انجمن سینمای جوانان اهواز با بیان این که برخی از عوامل این فیلم در پنجمین پیچینگ استان خوزستان مورد تایید شورای تولید خوزستان رسیده اند گفت: سامان کاملی فیلمبردار، سید عدنان طاهری دستیار کارگردان و برنامه ریز، ایوب مروانی پور مدیر تولید، هاشم عساکره مدیر صحنه و تدارکات، علیرضا نوذرپور صدابردار و جاوید تفضلی عکاس این مجموعه از جمله آن‌ها هستند.

ضیاء حاتمی تاکنون با آثار خود در جشنواره‌های مختلفی برگزیده شده است و از مهمترین آثار او می توان به فیلم های “گمشدگان” ، مجموعه مستند پژوهشی “سینمای مقدس”، “موکب” و “کنسرسیوم” اشاره کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار