رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

فیلم سینمایی «زندگی و زندگی» بزودی در دو‌ جشنواره بین‌المللی به نمایش درمی‌آید. فیلم سینمایی «زندگی و زندگی» به کارگردانی تهیه‌کنندگی علی قوی‌تن همزمان در دو شهر بزرگ کشورهای کره‌جنوبی سئول و مراکش کازابلانکا (فستیوال اکو سئول و کازابلانکا) به نمایش در می‌آید. در دوره جدید از این فستیوال که به فیلم‌های مستقل و خاص […]

فیلم سینمایی «زندگی و زندگی» بزودی در دو‌ جشنواره بین‌المللی به نمایش درمی‌آید.
فیلم سینمایی «زندگی و زندگی» به کارگردانی تهیه‌کنندگی علی قوی‌تن همزمان در دو شهر بزرگ کشورهای کره‌جنوبی سئول و مراکش کازابلانکا (فستیوال اکو سئول و کازابلانکا) به نمایش در می‌آید.
در دوره جدید از این فستیوال که به فیلم‌های مستقل و خاص با ساختار متفاوت و نو می‌پردازد، فیلم سینمایی «زندگی و زندگی» از ایران در بخش رقابتی حضور دارد و روی پرده بزرگترین شهر کشور مراکش کازابلانکا (Casablanca) به نمایش درمی‌آید.
فستیوال کازابلانکا در سال ۲۰۰۵ میلادی شکل گرفته و در اول ماه ژوئیه با بیش از دو میلیون نفر شرکت‌کننده برگزار می‌شود.
علی قوی‌تن در همین زمینه می‌گوید: کازابلانکا از دوران نوجوانی برای من آشنا بوده چون همیشه با فیلم زیبا و به یادماندنی «کازابلانکا» اثر مایکل کورتیز، مراکش و شهر کازابلانکا در ذهنم به یک خاطره تبدیل شده است.
ساخته جدید علی قوی‌تن تاکنون در چهار فستیوال معتبر دنیا پذیرفته شده و جایزه بهترین کارگردانی را نیز از فستیوال داکا دریافت کرده است.
در «زندگی و زندگی» هدا مقدم‌منش و مهربان درویش‌زاده نقش‌های اصلی داستان را بازی کرده‌اند.
پخش بین‌الملل این فیلم سینمایی بر عهده موسسه هنر هفتم است.

منبع: بانی فیلم

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار