رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

مجموعه «صداتو» در قالب یک مسابقه برای نخستین بار همراه با ابتکاری جدید برای تعامل کاربران حین تماشای برنامه در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. «صداتو» نام جدیدترین محصول فیلیمو است که انتشار آن از صبح امروز ۱۰ خرداد ماه در این پلتفرم آغاز شد. «صداتو» یک فضای موزیکال و معمایی دارد و با راه‌اندازی ماژول […]

مجموعه «صداتو» در قالب یک مسابقه برای نخستین بار همراه با ابتکاری جدید برای تعامل کاربران حین تماشای برنامه در شبکه نمایش خانگی منتشر شد.

«صداتو» نام جدیدترین محصول فیلیمو است که انتشار آن از صبح امروز ۱۰ خرداد ماه در این پلتفرم آغاز شد. «صداتو» یک فضای موزیکال و معمایی دارد و با راه‌اندازی ماژول (پیمانه) پرسش و پاسخ حین تماشا، مخاطبان را غافلگیر می‌کند و لحظات پرهیجانی را برای دنبال کنندگان مسابقه خواهد ساخت.

این مسابقه، تازه‌ترین برنامه تولیدی فیلیموست که جنبه سرگرمی دارد و با ترکیب مهیج موسیقی و معما، مخاطب را درگیر خود می‌کند. کارگردانی و تهیه‌کنندگی صداتو را حامد جوادزاده برعهده دارد و محسن کیایی آن را اجرا می‌کند.

همچنین در این مسابقه یک گروه ۴ نفره «یاور» حضور دارند که متشکل از شبنم مقدمی، محمد بحرانی، امیرمهدی ژوله و محسن شریفیان است. یاورانِ صداتو، شرکت‌کننده را در جریان مسابقه راهنمایی می‌کنند و در مسیر بازی پرهیجان، خود نیز بخشی از بازی خواهند شد. این برنامه با تمرکز بر تنوع موسیقی ایرانی و شرقی و تکیه بر فرهنگ اصیل ایرانی، از سایر برنامه‌های حوزه موسیقی و خوانندگی متفاوت است. «صداتو» را هر چهارشنبه‌ ساعت ۸ صبح می‌توانید بر روی فیلیمو مشاهده کنید.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار