رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

رادیو صبا با ویژه برنامه های متنوع میلاد امام رضا( ع) را همراه مخاطبان جشن میگیرد به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، این شبکه رادیویی به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت علی بن موسی الرضا علیه السلام ویژه برنامه «دست افشان» را تقدیم به مخاطبان می کند. رادیو صبا به […]

رادیو صبا با ویژه برنامه های متنوع میلاد امام رضا( ع) را همراه مخاطبان جشن میگیرد

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، این شبکه رادیویی به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت علی بن موسی الرضا علیه السلام ویژه برنامه «دست افشان» را تقدیم به مخاطبان می کند. رادیو صبا به همین مناسبت برنامه مخاطب محور «صبامک» و برنامه «صباهنگ» را در شب میلاد امام رضا علیه السلام به صورت ویژه راهی آنتن می‌کند.

ویژه برنامه «دست افشان» به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر و با اجرای مهبد قناعت پیشه و مریم خادم پور در دهه کرامت هر شب ساعت ۲۰ تقدیم مخاطبان می شود.
این برنامه در شب میلاد امام رضا( ع) سفر رادیوی به مشهد مقدس دارد و با آیتم های متنوع در فضای شاد این روز را همراه مخاطبان جشن میگیرد.

برنامه موسیقی محور «صباهنگ» سه شنبه نهم خرداد ساعت ۱۸:۳۰ به تهیه کننندگی رضا عزتی در شب میلاد با پخش ترانه و موسیقی شاد همراه مخاطبان می شود، و با انتخاب مصرعی درباره امام رضا (ع) مخاطبان را به این جشن دعوت می کند.

برنامه مخاطب محور «صبامک» سه شنبه نهم خرداد ساعت ۲۲در شب میلاد امام رضا علیه السلام با آیتم های شاد و نمایش های ویژه این شب با هنرمندی پیشکسوتان رادیو جواد انصافی و امیر پارسی به تهیه کنندگی محمد عیوضی تقدیم مخاطبان می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار