رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

سازندگان فیلم‌های «سینما شهر قصه» و «۲۸۸۸» برای فیلم جدیدی با نام «سینما مولن روژ» پروانه ساخت گرفتند. این مجوز به کارگردانی کیوان علی محمدی و علی‌اکبر حیدری و نویسندگی و تهیه‌کنندگی خود آن‌ها در روزهای گذشته در سازمان سینمایی صادر شده است. این دو سینماگر سال ۱۳۹۷ فیلم سینمایی «شهر قصه» را ساختند که […]

سازندگان فیلم‌های «سینما شهر قصه» و «۲۸۸۸» برای فیلم جدیدی با نام «سینما مولن روژ» پروانه ساخت گرفتند.

این مجوز به کارگردانی کیوان علی محمدی و علی‌اکبر حیدری و نویسندگی و تهیه‌کنندگی خود آن‌ها در روزهای گذشته در سازمان سینمایی صادر شده است.

این دو سینماگر سال ۱۳۹۷ فیلم سینمایی «شهر قصه» را ساختند که حامد کمیلی، آناهیتا درگاهی و بابک کریمی بازیگران اصلی آن بودند. این فیلم که در بخش سودای سیمرغ جشنواره سی و هشتم فجر حضور داشت، نگاهی نوستالژیک و طنز به تاریخ سینمای ایران دارد که در زمان نمایش در جشنواره نظر مثبت جمع زیادی از تماشاگران را به خود جلب کرد.

با این حال «سینما شهر قصه» که به دلیل تعطیلی سینماها در دوران شیوع کرونا امکان اکران پیدا نکرد، هنوز نمایش داده نشده است.

علی‌محمدی و حیدری دو سال قبل هم فیلم «۲۸۸۸» را با روایتی از خلبان‌هایی که از دوران دفاع مقدس ناشناخته مانده‌اند در چهلمین جشنواره فیلم فجر رونمایی کردند ولی برخلاف فیلم قبلی، نظرات متفاوتی درباره این فیلم مطرح شد.

در این فیلم که اکران عمومی نشده است، هادی حجازی‌فر، حامد کمیلی، کامبیز دیرباز، امین حیایی، سام درخشانی، کوروش تهامی و احمد مهرانفر از جمله بازیگران بودند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار