رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای؛ از تیزر فیلم «تاسیان» به کارگردانی مهردادعزیزی پارسا و به بهانه حضور در بیستمین جشنواره بین المللی سالنتو ایتالیا رونمایی شد. این جشنواره که زیر نظر وزارت فرهنگ ایتالیا در شهر لچه ایتالیا برگزار می شود، از سال ۲۰۰۴ هرساله در ماه سپتامبر برگزار می […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای؛ از تیزر فیلم «تاسیان» به کارگردانی مهردادعزیزی پارسا و به بهانه حضور در بیستمین جشنواره بین المللی سالنتو ایتالیا رونمایی شد.

این جشنواره که زیر نظر وزارت فرهنگ ایتالیا در شهر لچه ایتالیا برگزار می شود، از سال ۲۰۰۴ هرساله در ماه سپتامبر برگزار می شود و امسال نیز از تاریخ ۱۹ تا ۲۴ سپتامبر فیلم ها را برای رقابت و جوایز به نمایش می گذارد.

در «تاسیان» بازیگرانی چون نازنین کیوانی، ریحانه فولادی، اسدلله دوستی، سعید چگینی وبا حضور فاطمه شکری به ایفای نقش پرداخته اند.

عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از:
تهیه کننده: فاطمه باقری ، کارگردان: مهرداد عزیزی پارسا، جانشین تهیه کننده: علیرضا بهرامی ، ایده و طرح فیلمنامه: لاله قهرمانی ، نویسنده:لاله قهرمانی و مرجان شکیبا نیکو ، تدوین: مرجان طبسی ، مدیر فیلمبرداری: ادریس محمودی ، مدیر صدابرداری: مجید امینی ، طراح صحنه و لباس: پروا نریمانی ، دستیار صحنه و لباس: پویا کابینی مقدم ، عکاس: سجاد قلی پور، طراح لوگو: علیرضا کلهر ، طراح چهره پردازی: حسین محمد حسن پور، دستیار کارگردان و منشی صحنه: بهارک همتی ، دستیار دو کارگردان: امیررضا حمید راد ، جانشین تولید: سمیه پارسایی، مدیر تدارکات: امیررضا فاطمی کیا ، دستیار تدارکات:امیر مهدی شعبانی و سرمایه گذاران: سایت سانس هفت ، شرکت بِه بُن و شرکت کیت الکترونیک.
پخش بین المللی این فیلم کوتاه برعهده فرست اسکرین می باشد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار