رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلم کوتاه «خاکخونی» به نویسندگی و کارگردانی حجت حسینی به جشنواره آسیایی آمریکایی آستین راه یافت. به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم کوتاه «خاکخونی» به نویسندگی و کارگردانی حجت حسینی و تهیه‌کنندگی حجت حسینی و دانیال گورانی در ادامه حضور جهانی خود به پانزدهمین دوره جشنواره آسیایی آمریکایی آستین راه […]

فیلم کوتاه «خاکخونی» به نویسندگی و کارگردانی حجت حسینی به جشنواره آسیایی آمریکایی آستین راه یافت.
به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم کوتاه «خاکخونی» به نویسندگی و کارگردانی حجت حسینی و تهیه‌کنندگی حجت حسینی و دانیال گورانی در ادامه حضور جهانی خود به پانزدهمین دوره جشنواره آسیایی آمریکایی آستین راه یافت. هم‌زمان با این رویداد، از پوستر انگلیسی فیلم با طراحی متین خیبلی نیز رونمایی شد.

جشنواره فیلم آسیایی آمریکایی آستین AAAFF با حمایت از استعدادهای خلاق هنرمندان آسیایی آمریکایی، فرهنگ‌ها و تجربیات آسیایی و آسیایی آمریکایی را از طریق هنرهای رسانه‌ای ترویج می‌کند.

پانزدهمین دوره آستین از ۲۱ تا ۲۵ ژوئن (۳۱ خرداد تا ۴ تیرماه ۱۴۰۲) در تگزاس آمریکا برگزار خواهد شد.

«خاکخونی» پیش از این جشنواره، موفق به کسب جایزه بهترین فیلم کوتاه از جشنواره ریترن آلمان و جایزه تقدیر بهترین فیلمنامه از جشنواره کافوسکاری ایتالیا شده و به جشنواره‌های سینه‌نوا پرتغال، ارزنجان ترکیه، داکای بنگلادش، نیاک آمریکا، استوریای آمریکا و رگنسبورگ آلمان نیز راه یافته است.

در  معرفی «خاکخونی» آمده است:
بیابون که خدا نداره، دخترو اگه گیر نا اهل بیفته، نمیذارن قدم از قدم برداره!

میثم دامن‌زه، ساناز روشنی، سمانه مهدی‌پور، میلاد اشکالی و یاسر ساغری در این فیلم کوتاه به ایفای نقش پرداخته‌اند و پخش جهانی آن بر عهده کمپانی مستقل مورچه است.

عوامل «خاکخونی» عبارتند از :
نویسنده و کارگردان: حجت حسینی، تهیه‌کننده: حجت حسینی، دانیال گورانی، گروه فیلم‌برداری: امیرحسین نوش‌آذر، افشین بیگی، مدیر فیلم‌برداری: شایان حبیبی با تشکر از حامد خدیو، تدوین: شیدا گرجی، صداگذار: رامین ابوالصدق، مدیر صدا‌برداری: حسن کرامت‌فر، طراح‌ صحنه و لباس: گروه هنری الف، تصحیح رنگ و نور: فربد جلالی، گریم: مینا قابلی، گروه تولید: محمد سعید حسنی، سعید ملکی، گروه کارگردانی: سمانه مهدی‌پور، بیتا پهلوانی، منشی صحنه: سارا طالبیان، طراح پوستر: متین خیبلی و مشاور رسانه‌ای: علی کشاورز

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار