رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

هنگامه قاضیانی با انتشار یک متن کناره‌گیری خود از دنیای بازیگری را اعلام کرد. هنگامه قاضیانی بازیگر سینما با انتشار پستی در صفحه شخصی خود اعلام کرد از دنیای بازیگری خداحافظی می‌کند. او که بازیگری در سینما را از اواخر دهه هشتاد آغاز کرده بود در فیلم‌های متعددی همچون به همین سادگی، سعادت آباد، برف […]

هنگامه قاضیانی با انتشار یک متن کناره‌گیری خود از دنیای بازیگری را اعلام کرد.
هنگامه قاضیانی بازیگر سینما با انتشار پستی در صفحه شخصی خود اعلام کرد از دنیای بازیگری خداحافظی می‌کند. او که بازیگری در سینما را از اواخر دهه هشتاد آغاز کرده بود در فیلم‌های متعددی همچون به همین سادگی، سعادت آباد، برف روی شیروانی داغ، من مادر هستم و برادرم خسرو ایفای نقش کرده است.

متن هنگامه قاضیانی در صفحه شخصی‌اش بدین شرح است: «برای اولین و آخرین بار خواهش دارم همه شما یک جمله زیبا برای خداحافظی به یادگار برایم بنویسید. برای همه شما‌هایی که با عشق بی شرط از نسل‌های متفاوت، سال‌ها کنارم ایستادند.

بگذارید امشب در این حس غریب، اندوه را، برای یک شب هم که شده به ضیافت با شکوه زندگی دعوت کنیم.

اولین فیلم «سایه روشن» بود، سال ۱۳۷۸ با سینما، شیدایی‌هایم راهش را پیدا کرد. چرا میگم حس غریب، چون در همان اولین فیلم که سعادت تجربه شاگردی کردن در حضور عزت الله خان انتظامی را داشتم در پلانی از فیلم به من گفتند: «دخترم حس تعریف کردنی نیست.» دوستتان داشتم و دارم و خواهم داشت تا روزی که زمین را ترک کنم.

خانم مهری شیرازی، استاد باوقار من، سینما را با شما آغار کردم، قول دادم کم نگذارم و وفادار بمانم به مردم عزیزم در راه دشوار هنر و فرهنگ. به اندازه وسعم تلاش کردم. قلبتان را می‌بوسم.

من باید می‌رفتم با قطاری که برام

آخرین گلوله‌ی آخرین خشاب بود

من باید می‌رفتم زود زود زود

یکی تو خاطره‌هام زخم برداشته بود

وداع من بعد از بیست و چهار سال خدمت با بازیگری»

ایران/تهران ۱۹ خرداد ۱۴۰۲

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار