رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
  • الإثنين ۲۲ شوال ۱۴۴۶
  • 2025 Monday 21 April
  • چهارشنبه 8 اسفند 1403 - 16:09
  • کد خبر : 165839
  • هنر
  • چاپ خبر : دومین همایش نقش رسانه در اقتصاد و اشتغال در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد

دومین همایش نقش رسانه در اقتصاد و اشتغال به همت نشریه اقتصاد صنایع پیشرفته با هدف هم‌افزایی بین روابط عمومی‌ها، رسانه‌ها، هنرمندان و صنعتگران در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد. به گزارش سینماخانه، این رویداد با اجرای دکتر حسن خسروی، عضو انجمن روابط عمومی ایران، و سخنرانی ثنا هدایتی، سردبیر نشریه اقتصاد صنایع پیشرفته، آغاز […]

دومین همایش نقش رسانه در اقتصاد و اشتغال به همت نشریه اقتصاد صنایع پیشرفته با هدف هم‌افزایی بین روابط عمومی‌ها، رسانه‌ها، هنرمندان و صنعتگران در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد.
به گزارش سینماخانه، این رویداد با اجرای دکتر حسن خسروی، عضو انجمن روابط عمومی ایران، و سخنرانی ثنا هدایتی، سردبیر نشریه اقتصاد صنایع پیشرفته، آغاز شد. در این همایش، سخنرانان برجسته‌ای از حوزه‌های رسانه، صنعت و روابط عمومی به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند، از جمله:
دکتر خسرو رفیعی، ریاست محترم انجمن روابط عمومی ایران، دکتر محمد حیدری، عضو انجمن مدیران رسانه‌های ایران، دکتر آرش زعیم، دکتری تخصصی کارآفرینی فناورانه و استاد دانشگاه، دکتر جواد قاسمی، دبیر انجمن و عضو هیئت‌مدیره انجمن روابط عمومی ایران، ابوالقاسم حکیمیان، عضو هیئت‌مدیره و مدیر نمایندگی‌های کل کشور انجمن روابط عمومی ایران، دکتر حمید شکری خانقاه، دکترای جامعه‌شناسی ارتباطات فرهنگی با گرایش برنامه‌ریزی استراتژیک ارتباطات انسانی، سپهر آبروش، عضو هیئت‌مدیره انجمن روابط عمومی ایران، غلام عباس ارباب خالص، سفیر پیشین ایران در ترکمنستان، سید محمدحسین سیادتی از بانک سپه، رابعه اسکویی، بازیگر سینما و تلویزیون، محراب نجعی‌نژاد، سردبیر روزنامه سراسری اقتصاد و سازندگی
یکی از بخش‌های ویژه این همایش، رونمایی از کتاب جعبه ابزار کاربردی برای مدیران روابط عمومی به نویسندگی محمد احسان خرامید، زهره سلطان محمدی و محمدرضا بستانی بود که مورد توجه ویژه شرکت‌کنندگان قرار گرفت.
حامیان این همایش دکتر حمیدرضا حقی، مدیرعامل صنایع شوینده، و سید حجت طباطبایی از محصولات صنایع‌دستی اریسا بودند که زحمت هدایای سخنرانان و خبرنگاران حاضر را کشیدند .
در این گردهمایی، بر نقش کلیدی رسانه‌ها در توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی تأکید شد و تعامل بین حوزه‌های روابط عمومی، صنعت، هنر و رسانه به‌عنوان راهکاری برای رشد پایدار اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار