رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مسعود ده نمکی، کارگردان سینمای ایران پروانه ساخته تازه ترین فیلمش با عنوان «رسوایی ۲» را از سوی سازمان سینمایی دریافت کرد و به زودی پیش تولید این فیلم را آغاز می کند. به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز سازمان سینمایی مجوز ساخت پنج فیلم برای کارگردانان سینمای ایران را صادر کرد که در این […]

مسعود ده نمکی، کارگردان سینمای ایران پروانه ساخته تازه ترین فیلمش با عنوان «رسوایی ۲» را از سوی سازمان سینمایی دریافت کرد و به زودی پیش تولید این فیلم را آغاز می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز سازمان سینمایی مجوز ساخت پنج فیلم برای کارگردانان سینمای ایران را صادر کرد که در این میان نام مسعود ده نمکی هم به چشم می‌خورد.

«رسوایی ۲» یا «همشهری‌ها» عنوان تازه ترین فیلم مسعود ده نمکی است که قرار است فیلمبرداری آن به زودی آغاز شود. با برنامه ریزی های انجام شده قرار است که فیلمبرداری تازه ترین اثر مسعود ده نمکی بعد از پایان پخش سریال «معراجی ها» که این روزها از شبکه اول سیما پحش می شود، شروع شود.

«رسوایی ۲» فیلمنامه‌ای اجتماعی است که داستان آن در یک شهر فرصی روایت می شود و قصه آن همانند قسمت اول آن در برگیرنده یک مضمون اخلاقی است.

پیش از این مسعود ده نمکی طی یک نظرسنجی از طریق سایت خود، سوالی را مطرح کرده بود که آیا قسمت دوم فیلم «رسوایی» ساخته شود؟ که نتیجه این نظر سنجی با ۹۵ درصد رای موافق همراه بود و این کارگردان با نظر مردم اقدام به ساخت «رسوایی ۲» خواهد کرد. عنوان موقت «همشهری‌ها» هم در همین نظرسنجی مطرح شده است.

هنوز مشخص نیست که بازیگران و عوامل اصلی این فیلم چه کسانی هستند اما نخستین اکران این فیلم در سی و سومین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

در قسمت اول این فیلم اکبر عبدی، محمدرضا شریفی نیا و الناز شاکردوست به ایفای نقش پرداختند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار