رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April
من دیه گو مارادونا هستم

فیلم‌های اکران نوروزی هنوز بر پرده سینماها جا خوش کرده‌اند و همین امر باعث شده است که فیلم‌های اکران دوم نوروزی فرصتی برای عرض اندام نداشته باشند. در این میان فیلم «ایران برگر» (جعفری جوزانی) و «رخ دیوانه» (ابوالحسن داوودی) همچنان با فروش خوبی مواجه هستند. با تصویب شورای صنفی نمایش اکران آزاد از نیمه […]

فیلم‌های اکران نوروزی هنوز بر پرده سینماها جا خوش کرده‌اند و همین امر باعث شده است که فیلم‌های اکران دوم نوروزی فرصتی برای عرض اندام نداشته باشند. در این میان فیلم «ایران برگر» (جعفری جوزانی) و «رخ دیوانه» (ابوالحسن داوودی) همچنان با فروش خوبی مواجه هستند. با تصویب شورای صنفی نمایش اکران آزاد از نیمه اول سال امکان پذیر شد و از این فرصت دفتر پخش فیلمیران استفاده کرد.

امیرقطبی مدیر فروش پخش فیلمیران در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس فروش «ایران برگر» را همچنان خوب ارزیابی کرد و گفت: این فیلم شب گذشته (۱۷ اردیبهشت) با فروش ۶۲ میلیون تومان در تهران مواجه شد و جمع فروش فیلم در تهران به ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان رسید و  در شهرستان ها با فروش ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی روبرو شده است.

وی ادامه داد: جمع فروش فیلم به ۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان رسیده است.

قطبی در ادامه به فروش «قصه ها» اشاره کرد و گفت: فیلم از روز چهارشنبه با ۹ سینما در گروه آزاد بر پرده سینماها رفت و ظرف این دو روز ۵۶ میلیون تومان فروش داشته است.

دفتر پخش هدایت فیلم نیز درباره آمار فروش «رخ دیوانه» گفت:  فیلم در تهران با فروش ۱ میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان مواجه شده است و شهرستان ها به فروش ۸۵۰ میلیون تومان دست یافته است.

«رخ دیوانه» در تهران ۲۹ سینما در اختیار دارد که شب گذشته با فروش ۳۰ میلیون تومان در تهران روبرو شد و در شهرستانها فیلم ۳۹ سینما در اختیار دارد.

فیلم سینمایی «من دیه گو مارادونا هستم» ساخته بهرام توکلی نیز از روز چهارشنبه در ۱۲ سالن سینما در شهرستان‌های بزرگ به نمایش درآمد. دفتر قاب آسمان اعلام فروش فیلم را به زمان دیگری موکول کرد.

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار