رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
نقش نگار

علی عطشانی از اکران فیلم سینمایی «نقش نگار» بعد از عید فطر خبر داد.علی عطشانی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه فیلم سینمایی «نقش نگار» بدون هیچ تغییری اکران می شود، گفت: در نظر داریم تا این فیلم سینمایی را بعد از عید فطر در سینماهای تهران اکران کنیم. وی […]

علی عطشانی از اکران فیلم سینمایی «نقش نگار» بعد از عید فطر خبر داد.علی عطشانی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه فیلم سینمایی «نقش نگار» بدون هیچ تغییری اکران می شود، گفت: در نظر داریم تا این فیلم سینمایی را بعد از عید فطر در سینماهای تهران اکران کنیم.

وی تاکید کرد: این فیلم بدون هیچ حذفی پروانه نمایش گرفته است و امیدوارم بتواند از فروش خوبی برخوردار باشد.

عطشانی با یادآوری این مطلب که ناصر ملک مطیعی بازیگر سینمای قبل از انقلاب در این فیلم بازی می کند، گفت: متاسفانه ناصر ملک مطیعی مدتی بیمار و در بیمارستان بستری بود، امیدوارم با اکران این فیلم و استقبالی که مردم از حضور دوباره ملک مطیعی روی پرده سینما می کنند، حال این هنرمند بهتر شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: فرزاد بدون هماهنگی پدرش قصد ازدواج با نگار را دارد. رضایت موقت پدر همه چیز را برای مراسم خواستگاری محیا می کند اما گذشته نگار همه شرایط را دچار تغییر می‌کند و…

نقش نگار

نقش نگار

بهرام رادان، الهه حصاری، آتیلا پسیانی، سعید چنگیزیان، گوهر خیراندیش و ناصر ملک مطیعی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار