رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April
دوران عاشقی

از روز چهارشنبه ۷ مردادماه به ترکیب اکران دو فیلم «دوران عاشقی» (علیرضا رئیسیان) و مردن به وقت شهریور (هاتف علیمردانی) اضافه شد. این دو فیلم در گونه اجتماعی جای می گیرند و فضایی جدی را دنبال می کنند که  با توجه به آمار فروشی که ارایه شده است «دوران عاشقی» با توجه به موضوع […]

از روز چهارشنبه ۷ مردادماه به ترکیب اکران دو فیلم «دوران عاشقی» (علیرضا رئیسیان) و مردن به وقت شهریور (هاتف علیمردانی) اضافه شد. این دو فیلم در گونه اجتماعی جای می گیرند و فضایی جدی را دنبال می کنند که  با توجه به آمار فروشی که ارایه شده است «دوران عاشقی» با توجه به موضوع خانوادگی که در فیلم ارایه شده توانسته موفق عمل کند و به فروش ۱۱۵ میلیون تومان دست یافته است.

امیر قطبی مدیر فروش دفتر فیلمیران در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس درباره وضعیت فروش دو فیلمی که توسط دفتر فیلمیران هم اینک پخش می شود توضیح داد: نهنگ عنبر که در هفته یازدهم فروش خود قرار دارد هنوز هم با اقبال از سوی مخاطب مواجه شده و شب گذشته (۸ مردادماه) به فروش ۷۰ میلیون در تهران رسید. این فیلم  ظرف مدت ۶۷ روز نمایش ۴ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان در تهران و در شهرستان ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان فروش داشت که فروش کل آن ۵ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان است.

وی درباره نمایش فیلم دوران عاشقی و فروش آن گفت:این فیلم از روز چهارشنبه به نمایش درآمد و هم اینک  ۲۶ سالن سینما در تهران دراختیار دارد که ظرف  دو روز نمایش به فروش ۱۱۵ میلیون تومان دست یافت. این فیلم در اولین روز نمایش (چهارشنبه) ۴۰ میلیون تومان و پنج شنبه  ۷۵ میلیون تومان فروش داشت.

دفتر بامداد فیلم نیز فروش فیلم سینمایی «عصر یخبندان» را درتهران و شهرستان این گونه اعلام کرد: فروش فیلم در تهران ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان و در شهرستان ۴۵۰ میلیون تومان بوده است که فروش کل آن ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

خزاعی مدیر فروش پخش نور تابان وضعیت فروش فیلم «گینس» را مثبت ارزیابی کرد و گفت: شب گذشته در سینما کورش با فروش ۷ میلیون تومان و در سینما آزادی با فروش ۱۲ میلیون تومان مواجه بودیم . تاکنون فروش فیلم در تهران ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و در شهرستان به فروش ۸۰۰ میلیون تومان دست یافتیم. مجموع فروش فیلم ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

وی ادامه داد: در تهران تهران ۳۵ سالن سینما در اختیار داریم و حدود ۶۴ سینما ی فعال در  شهرستان فیلم «گینس» را نمایش می دهند.

«مردن به وقت شهریور» و «خداحافظی طولانی» به ترتیب توسط دفتر شکوفا فیلم و هدایت فیلم پخش می شوند تا زمانی که مشغول آماده سازی گزارش بودیم فروش فیلمها از سوی دفتر اعلام نشد.

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار