رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

پوستر فیلم سینمایی «ابد و یک روز» ساخته سعید روستایی به تهیه کنندگی سعید ملکان رونمایی شد. فیلم سینمایی «ابد و یک روز» به کارگردانی سعید روستایی که در جشنواره فیلم فجر مورد توجه داوران و مخاطبان قرار گرفت، از ۲۶ اسفندماه در گروه سینمایی آزادی اکران عمومی می شود. در آستانه نمایش این فیلم […]

پوستر فیلم سینمایی «ابد و یک روز» ساخته سعید روستایی به تهیه کنندگی سعید ملکان رونمایی شد.

فیلم سینمایی «ابد و یک روز» به کارگردانی سعید روستایی که در جشنواره فیلم فجر مورد توجه داوران و مخاطبان قرار گرفت، از ۲۶ اسفندماه در گروه سینمایی آزادی اکران عمومی می شود.

در آستانه نمایش این فیلم در سینماهای تهران و شهرستان ها، پوستر آن که طراحی آن برعهده امین شفیعی است، رونمایی شد.

در این فیلم پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، ریما رامین فر، شیرین یزدان بخش، معصومه رحمانی، مهدی قربانی، محمد علیمحمدی، اسماعیل گرجی، امیررضا فلاح و شبنم مقدمی به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه داستان «ابد و یک روز» که اولین ساخته بلند سینمایی سعید روستایی است، آمده است: خانواده  در تدارک مراسم عروسى سمیه  هستند، اما اتفاقاتی روابط خواهران و برادران را سرد می کند که در نهایت باعث ماجراهایی می شود.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: سعید روستایی، مشاور کارگردان: مازیار میری، مدیر فیلمبرداری: علی قاضی، مدیر تولید: محمدرضا منصوری، طراح چهره پردازی: سعید ملکان، تدوین: بهرام دهقانی، صداگذار: علیرضا علویان، صدابردار: امین میرشکاری، طراح صحنه: محسن نصرالهی، طراح لباس: غزاله معتمد، موسیقی: امید رییس دانا، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: علیرضا نسائی، منشی صحنه: ندا قائدی، عکاس: امیر حسین شجاعی، مشاور رسانه ای: بیتا موسوی، مدیر تدارکات: محمد حیدر قلی فرد و تهیه کننده: سعید ملکان.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار