رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

محمدرضا صابری مدیرعامل شرکت نور تابان که از ابتدای اکران فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله(ص)» وظیفه نمایش این فیلم را در سطح داخلی و خارجی برعهده گرفته بود،  گفت: ابتدا باید بگویم خبرها به‌صورت دقیق و جزئی‌تر در آینده‌ای نزدیک اعلام خواهد شد، اما قراردادی با یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های کشور ترکیه بسته شده است. به‌محض […]

محمدرضا صابری مدیرعامل شرکت نور تابان که از ابتدای اکران فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله(ص)» وظیفه نمایش این فیلم را در سطح داخلی و خارجی برعهده گرفته بود،  گفت: ابتدا باید بگویم خبرها به‌صورت دقیق و جزئی‌تر در آینده‌ای نزدیک اعلام خواهد شد، اما قراردادی با یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های کشور ترکیه بسته شده است. به‌محض اینکه قطعیت پیدا کند، نمایش آن آغاز می‌شود. همچنین با یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های اروپا بحث و توافقات لازم برای اکران فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله(ص)» انجام شده و تقریباً در پی انجام مراحل نهایی این توافق هستیم که در شرف امضا هستیم. از کشور هند نیز خبرهای بسیار خوبی داریم،‌ امیدواریم در شروع سال ۹۵، شاهد اتفاقات خوبی در مورد اکران این فیلم سینمایی باشیم.

صابری اظهار کرد: در میان کشورهای اروپایی می‌توانم از انگلیس نام ببرم که البته در پی این توافقات اکران فیلم در کشورهای آمریکایی نیز صورت می‌گیرد. دوبله فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله(ص)» در لبنان رو به پایان است و از چند روز دیگر اکران فیلم در آنجا آغاز خواهد شد. قرار دیگری با کشور عراق بسته‌ایم که در آنجا نیز شاهد اکران فیلم خواهیم بود.

وی در ادامه افزود: به‌شدت از برخی رفتارها و گزارش‌هایی که بی‌اخلاقی است، گله دارم. در پی این گزارش‌ها شاهد آمار غلط نیز بوده‌ام. همچنان‌که هزار و ۴۰۰ سال کسی نتوانست این نور را خاموش کند، این فیلم نیز مسیر خود را پیدا خواهد کرد.

مدیر شرکت نور تابان در پاسخ به پرسشی مبنی بر برخی انتقادها از سوی رسانه‌ها نسبت به اکران جهانی فیلم وجود دارد، گفت: به نظر تمام این انتقادات به دلیل علاقه‌ای است که برای دیده شدن این فیلم وجود دارد. البته در مورد برخی از این انتقادها می‌توان صحبت کرد که شاید بتوان به آنها حق داد.

وی گفت: ما علاقه نداریم تحت هر شرایطی فیلم‌مان را اکران کنیم، حرف برای گفتن زیاد است، به‌محض اینکه قراردادها مراحل رسمی‌تر خود را پی بگیرد، صریح‌تر وارد صحبت می‌شویم و آمار و ارقام دقیقی را که در داخل توسط این فیلم رقم خورده است را اعلام خواهیم کرد و مخاطبین و رسانه‌ها را از روند اتفاقاتی که در بخش بین‌الملل برای این فیلم اتفاق می‌افتد، مطلع خواهیم کرد.

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار