رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

آمار فروش ۲ فیلم سینمایی «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و «ابد و یک روز» به کارگردانی سعید روستایی اعلام شد.  فیلم سینمایی «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا طی ۵ روز اکران در ۲۶ سالن سینما در تهران ۲۵۰ میلیون تومان فروش داشته است. اکران شهرستان این فیلم از روز گذشته در ۵۵ […]

آمار فروش ۲ فیلم سینمایی «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و «ابد و یک روز» به کارگردانی سعید روستایی اعلام شد.

 فیلم سینمایی «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا طی ۵ روز اکران در ۲۶ سالن سینما در تهران ۲۵۰ میلیون تومان فروش داشته است. اکران شهرستان این فیلم از روز گذشته در ۵۵ سینما در سراسر کشور آغاز شده است. «بادیگارد» در گروه سینمایی استقلال اکران می شود.

«بادیگارد» تازه ترین ساخته ابراهیم حاتمی کیا است که در خلاصه داستان آن آمده است: «چرا اینقدر دیر اومدی؟ مأموریت بودم. شغلت چیه؟ تو حفاظتم. نگهبانی؟ محافظم. آهان پس بادیگاردی».

در این فیلم پرویز پرستویی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، امیر آقایی، فرهاد قائمیان، محمود عزیزی، محمد حاتمی، علی یعقوبی، پدرام شریفی، دیبا زاهدی، شیلا خداداد و پریوش نظریه بازی می کنند.

همچنین فیلم سینمایی «ابد و یک روز» به کارگردانی سعید روستایی نیز بعد از گذشت ۵ روز اکران در ۲۲ سینما در تهران ۲۶۵ میلیون تومان فروش داشته است. اکران این فیلم در شهرستان ها از روز گذشته اول فروردین ماه در ۳۰ سالن سینما آغاز شده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «ابد و یک روز»، یک حکم قضایی است که مثل حبس ابد است و با این فرق که غیر قابل عفو می باشد».

از جمله بازیگران این فیلم می توان به پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، ریما رامین فر، شبنم مقدمی، شیرین یزدان بخش، معصومه رحمانی، مهدی قربانی، محمد علیمحمدی، اسماعیل گرجی و امیررضا فلاح اشاره کرد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار