رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مدیرعامل موسسه «تصویر شهر» اعلام کرد پردیس سینمایی تماشا به خبرنگاران اختصاص داده می شود. سیدعلی احمدی مدیرعامل موسسه «تصویر شهر» با تبریک روز خبرنگار به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: از امروز هفدهم مرداد ماه تا چهارشنبه سی و یکم شهریور ماه سال جاری در تمام ایام هفته، خبرنگاران می توانند با ارائه […]

مدیرعامل موسسه «تصویر شهر» اعلام کرد پردیس سینمایی تماشا به خبرنگاران اختصاص داده می شود.

سیدعلی احمدی مدیرعامل موسسه «تصویر شهر» با تبریک روز خبرنگار به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: از امروز هفدهم مرداد ماه تا چهارشنبه سی و یکم شهریور ماه سال جاری در تمام ایام هفته، خبرنگاران می توانند با ارائه کارت خبرنگاری به همراه یک نفر، مهمان پردیس های شهرداری تهران شوند و به تماشای فیلم های در حال اکران سینمای ایران بنشینند.

وی ادامه داد: پردیس سینمایی تماشا با توجه به حضور یکی از اهالی رسانه در سمت مدیریت آن، در تمام ایام سال به عنوان پاتوق اهالی رسانه معرفی می شود و فضایی در این پردیس سینمایی برای حضور خبرنگاران در نظر گرفته شده است که بتوانند قرارهای ملاقات و فعالیت های خبری شان را در آنجا پی گیرند.

احمدی در پایان از راه اندازی گالری پردیس سینمایی تماشا خبر داد و گفت: به زودی گالری این پردیس آغاز به کار می کند که می توان میزبان آثار تصویری عکاسان در حوزه سینما بود.

خبرنگاران و اصحاب رسانه می توانند به پردیس های شهرداری تهران از جمله پردیس سینمایی ملت، پردیس سینمایی تماشا، پردیس سنیمایی راگا، پردیس سینمایی رازی  در این ایام مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار