رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

پدر مرتضی پاشایی گفت: مرتضی پیش از این‌که به‌شکل مستقل شروع به کار کند، به‌عنوان آهنگساز و تنظیم‌کننده در یک موسسه کار می‌کرد و تعداد بسیار زیادی آهنگ از آن دوران باقی مانده است. همچنین تعدادی آهنگ نیز نزد تهیه‌کننده و شاعر آثار او است که اگر جمع‌آوری شود بیشتر از یک آلبوم خواهد بود. […]

پدر مرتضی پاشایی گفت: مرتضی پیش از این‌که به‌شکل مستقل شروع به کار کند، به‌عنوان آهنگساز و تنظیم‌کننده در یک موسسه کار می‌کرد و تعداد بسیار زیادی آهنگ از آن دوران باقی مانده است. همچنین تعدادی آهنگ نیز نزد تهیه‌کننده و شاعر آثار او است که اگر جمع‌آوری شود بیشتر از یک آلبوم خواهد بود.

وی اظهار کرد: بعد از درگذشت مرتضی، به تهیه‌کنندگی من آلبوم «این اسمش عشقه» بیرون آمد. از آنجا که مردم بسیار علاقه‌مند هستند صدای مرتضی را باز هم بشنوند، تمایل دارم آثار باقی‌مانده را نیز به‌صورت آلبوم منتشر کنم.

وی از ثبت یک موسسه به نام پسرش خبر داد و بیان کرد: مرتضی به شهرهای مختلف می‌رفت و نخبه‌های موسیقی را جمع‌آوری می‌کرد. ما هم تصمیم گرفتیم این کار را ادامه دهیم. بنابراین با پشتیبانی وزارت ارشاد و دفتر موسیقی، موسسه فرهنگی – هنری مرتضی پاشایی را به ثبت رساندیم که فعالیت‌هایش را بعد از سالگرد آغاز خواهد کرد.

مرتضی پاشایی (خواننده پاپ)  متولد سال ۱۳۶۳ بود. او ۲۳ آبان‌ماه ۱۳۹۳ پس از مدتی بستری شدن در بیمارستان به‌دلیل بیماری سرطان معده، دار فانی را وداع گفت.

منبع : ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار