رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

با پایان فیلمبرداری «ویلایی‌ها» به کارگردانی منیر قیدی، بهرام دهقان تدوین اولین فیلم بلند سینمایی این کارگردان را آغاز کرده است. فیلمبرداری «ویلایی‌ها» در اندیمشک انجام شده و سعید ملکان که تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد، قصد دارد آن را برای حضور در جشنواره‌ی فیلم فجر آماده کند. «ویلایی‌ها» که اثری دفاع مقدسی است، […]

با پایان فیلمبرداری «ویلایی‌ها» به کارگردانی منیر قیدی، بهرام دهقان تدوین اولین فیلم بلند سینمایی این کارگردان را آغاز کرده است. فیلمبرداری «ویلایی‌ها» در اندیمشک انجام شده و سعید ملکان که تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد، قصد دارد آن را برای حضور در جشنواره‌ی فیلم فجر آماده کند.

«ویلایی‌ها» که اثری دفاع مقدسی است، توسط منیر قیدی و ارسلان امیری به نگارش در آمده و طناز طباطبایی، پریناز ایزدیار، آناهیتا افشار، علی شادمان، ثریا قاسمی، گیتی قاسمی، فریماه کهنمویی، مهدخت مولایی، فاطمه بابایی، معصومه بیگی، صابر ابر و هفت بازیگر کودک بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

این فیلم «قصه‌ی خانواده‌های فرمانده‌هان سپاه و ارتش در سال ۱۳۶۵ است. عزیز زن ۵۰ ساله‌ای است که همراه نوه‌هایش وارد مجموعه‌ی ویلاها می‌شود. الیاس نیز راننده‌ی بسیجی است که هروقت وارد مجموعه می‌شود، همه نگران این می‌شوند که شاید خبر شهادت یکی از فرمانده‌هان را بدهد. پس از مدتی سیما که عروس عزیز است از تهران می‌آید تا بچه‌های خود را به خارج از کشور ببرد…».

منبع : ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار