رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

پدرام شریفی بازیگر جوانی که این روزها فیلم با فیلم های “متولد۶۵” و “سیانور” روی پرده رفته است؛ بناست در تازه ترین فیلم خسرو معصومی بازی کند. خسرو معصومی در پیش تولید فیلم “کار کثیف” که مضمونی درباره مهاجرت دارد به سر می برد و پدرام شریفی بناست نقش جوان اول این فیلم را بازی کند. […]

پدرام شریفی بازیگر جوانی که این روزها فیلم با فیلم های “متولد۶۵” و “سیانور” روی پرده رفته است؛ بناست در تازه ترین فیلم خسرو معصومی بازی کند.

خسرو معصومی در پیش تولید فیلم “کار کثیف” که مضمونی درباره مهاجرت دارد به سر می برد و پدرام شریفی بناست نقش جوان اول این فیلم را بازی کند.

معصومی با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر در پیش تولید این اثر سینمایی هستیم و به نظرم طبق برنامه ریزی‌های انجام شده تا یک ماه دیگر یعنی پایان آذر ماه پیش تولید فیلم‌مان به اتمام برسد.

وی ادامه داد: محل فیلمبرداری فیلم سینمایی «کار کثیف» هم در ایران و هم در کشور ترکیه خواهد بود. ۴۵ روز فیلمبرداری‌مان در ایران به طول می‌انجامد و بعد به ترکیه خواهیم رفت که به دلیل زمان فیلمبرداری که در زمستان و هوای سرد است نمی‌توانم زمان دقیقی از فیلمبرداری در آنجا بدهم. تلاش‌مان این است که بلافاصله بعد از اتمام پیش تولید در اوایل دی‌ماه وارد مرحله فیلمبرداری شویم و بتوانیم کارمان را پیش ببریم. در میان بازیگران تنها کسی که حضورش قطعی شده است پدرام شریفی است.

منبع : سینما روزان

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار