رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

سری چهارم برنامه پرطرفدار «خندوانه» از شب یلدا دوباره روی آنتن می‌رود اما همچنان حضور جناب‌خان در این برنامه قطعی نشده و رامبد جوان هنوز نتوانسته رضایت مالک این عروسک را جلب کند. رامبد جوان به تازگی با انتشار متنی در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی ابراز امیدواری کرده که سعید سالارزهی، صاحب امتیاز عروسک […]

سری چهارم برنامه پرطرفدار «خندوانه» از شب یلدا دوباره روی آنتن می‌رود اما همچنان حضور جناب‌خان در این برنامه قطعی نشده و رامبد جوان هنوز نتوانسته رضایت مالک این عروسک را جلب کند.

رامبد جوان به تازگی با انتشار متنی در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی ابراز امیدواری کرده که سعید سالارزهی، صاحب امتیاز عروسک جناب‌خان به حضور این عروسک در سری چهارم «خندوانه» رضایت بدهد. رامبد جوان در این متن، سعید سالارزهی را رفیق قدیمی خود خوانده که به دلایلی ناراحت است و از تلاش خود برای رفع مشکل‌ها گفته است. البته رامبد جوان در انتهای حرف‌هایش اعلام کرده اگر این اتفاق نیافتد و جناب‌خان به هر دلیلی در برنامه نباشد، محمد بحرانی، صداپیشه این عروسک با برنامه می‌ماند.

نارضایتی مالک جناب‌خان از درآمد پایین

پیش از این سعید سالارزهی، تهیه‌کننده و کارگردان «کوچه مروارید» که برای کودکان در شبکه خانگی تولید شده و رامبد جوان و عروسک جناب‌خان در آن حضور داشتند؛ پس از اتمام سری سوم «خندوانه» که با حضور پررنگ جناب‌خان و استقبال گسترده مخاطب هم همراه شد، اعلام کرده بود که ممکن است از حضور جناب‌خان در این «خندوانه» جلوگیری کند که با انتقاد رامبد جوان در فضای مجازی هم مواجه شد.

سالارزهی ادعا کرده بود: باوجود مالکیت این عروسک و تعلق آن به برنامه «کوچه مروارید»، حضور جناب‌خان در برنامه «خندوانه» پررنگ و باعث استقبال گسترده مخاطب و اسپانسرها از شبکه نسیم و برنامه رامبد جوان شده است اما هیچ درآمدی برای مالک این عروسک نداشته است.

مالک عروسک جناب‌خان از برنامه بلندمدت برای بهره‌برداری از این شخصیت عروسکی گفته و ابراز نگرانی کرده بود که «خندوانه» باعث می‌شود پتانسیل‌های این عروسک که برای مثال می‌تواند در سینما، مخاطب را جذب کند، لطمه ببیند.

به نظر می‌رسد سعید سالارزهی که در ابتدا از کمبود درآمدش از جناب‌خان در «خندوانه» ناراضی بوده دیگر به درآمد این برنامه فکر نمی‌کند و با اعلام این نکته که برنامه و اهداف مشخصی برای جناب‌خان داریم؛ درصد حضور این عروسک را در «خندوانه» بسیار کم کرده است. صحبت‌های سالارزهی درمورد ساخت فیلم سینمایی با حضور این شخصیت عروسکی نشان می‌دهد که این کارگردان فکرهای اقتصادی بهتری برای درآمدزایی از این جناب‌خان دارد. باید منتظر ماند و دید، موضع دوستانه رامبد جوان و پیشنهادهای تازه برای قرارداد سری جدید می‌تواند رضایت صاحب این عروسک را جلب کند؟

جدایی محمد بحرانی از جناب‌خان

این در حالی‌ است که محمد بحرانی، صداپیشه عروسک جناب‌خان که رابطه دوستانه‌ای هم با رامبد جوان دارد به همکاری‌اش با برنامه «خندوانه» ادامه خواهد داد و جدایی او از عروسک جناب‌خان هم چالشی‌ جدی است که سالارزهی با آن مواجه است.

به نظر می‌رسد اختلاف‌های به وجود آمده میان سعید سالارزهی و رامبد جوان باعث جدا شدن محمد بحرانی از این عروسک و از بین رفتن شخصیت جناب‌خان خواهد شد: شخصیتی که پس از سه دهه یکه‌تازی کلاه‌قرمزی و دوستانش، در سینما و تلویزیون توانسته بود به چهره‌ اول عروسکی در برنامه‌‌های تلویزیونی تبدیل شود و محبوبیت عجیبی میان مخاطبان پیدا کند.

منبع : آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار