رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 9 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April
درگیری و ازدحام در اکرانی که خیلی هم خصوصی نبود

بی‌برنامه‌گی در افتتاحیه «سلام بمبئی»

  مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی «سلام بمبئی» پس از حواشی بسیار و برگزار نشدن افتتاحیه رویایی در مرکز همایش های برج میلاد، شب گذشته (شنبه ۱۳ آذرماه) در پردیش سینمایی کورش برگزار شد. این مراسم طبق دعوتنامه قرار بود در ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه آغاز شود؛ اما بی‌نظمی‌ها باعث شد  زمان این برگزاری عقب‌تر […]

 

مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی «سلام بمبئی» پس از حواشی بسیار و برگزار نشدن افتتاحیه رویایی در مرکز همایش های برج میلاد، شب گذشته (شنبه ۱۳ آذرماه) در پردیش سینمایی کورش برگزار شد.

این مراسم طبق دعوتنامه قرار بود در ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه آغاز شود؛ اما بی‌نظمی‌ها باعث شد  زمان این برگزاری عقب‌تر بیفتد. شلوغی به قدری بود که وقتی از پله‌های طبقه چهارم مجتمع کورش بالا می‌رفتیم سیل عظیم جمعیتی را می‌دیدم که عموماً به سلفی بگیران معروف بودند. افرادی که صرفاً برای سلفی با سلبریتی‌ها به اینگونه مراسم ها می‌آیند؛ هرچقدر فرد محبوبیت بیشتری داشته باشد، لایک های بیشتری می‌توان کسب کرد. کمی که جلوتر می‌رویم گیت های را تعبیه دیده بودند که بلیط هایی را چک کنند، گیتی که همه را به یاد فیلم های بادیگاردی خارجی می‌انداخت. افرادی که هیکل درشتی دارند و چند سالی است به صورت یک شرکت برگزاری تشریفات کار می‌کنند از همان گیت می‌شد فهمید که شاهد مراسم بی‌نظمی خواهیم بود، چرا که در حالی به خبرنگاران اجازه ورود نمی‌دادند که افرادی که به قول معروف پارتی داشتند، نه خود بلکه چند ده نفر را به داخل می‌بردند!

با تمام سختی‌ها ، کش مکش ها و چند کلام بی‌ادبانه، بالاخره به خبرنگاران اجازه ورود دادند. پس از ورود شاهد جمعیت چند صد نفره بودیم، جمعیتی که اکثرشان گوشه‌ای ایستاده بودند و سلفی می‌گرفتند. ساعت حدود ۲۱ شب است، خبرنگارانی که تا به حال اکران خصوصی‌ای به این بی‌نظمی و بی‌برنامه‌گی ندیده‌ بودند گوشه‌ای روی زمین نشسته‌اند و به روی خبر خود کار می‌کنند، خبرنگاران تصویری که شکه شده بودند حتی مجال باز کردن کیف دوربین فیلمبرداری خود را نیز پیدا نکردند، چه رسد به آن که گفت‌وگو هم بگیرند.

سنی را تدارک دیده‌اند که سلبریتی‌ها روی آن بایستند تا عکاسان مجال عکاسی پیدا کنند، سنی که هر کسی می‌توانست به آن نزدیک شود و سلفی بگیرد، و عکاسانی که یا از سلفی بگیران کتک می‌خوردند یا از بادیگاردهای درشت هیکل، اشتباه گفتم سنی را تدارک دیده بودند تا سلفی بگیران راحت سلفی بگیرند. شلوغ می‌شود ما چون شنی کوچک با جمعیت به این طرف و آنطرف کشیده‌ می‌شویم، چه شده! بازیگران هندی وارد می‌شوند، بازیگرانی که چون در بالیوود بازی می‌کنند و از همه مهمتر بازیگر خارجی هستند و به قول معروف برای سلفی بگیران کلاس دارد و می‌توانند انبوه لایک های مختلف را در شبکه‌های اجتماعی برایشان به ارمغان بیارد.

خبرنگاران که دیگر از این مراسم ناامید شده‌اند به گوشه‌ای می‌روند در آنجا منتظر می‌نشینند. بار دیگر جمعیت متراکم می‌شود، چه شده! محمد رضا گلزار آمده است، او دیگر به سمت جایگاه عکاسی نمی‌آیند، حدود ۱۰ بادیگارد درشت هیگل دور آن را گرفته‌اند، گلزار اصلاً در آن وسط پیدا نیست. آدم به یاد حفاظت پوتین رئیس جمهور روسیه می‌افتد در زمانی که به ایران آمده بود. او را مستقیم به سالن وی آی پی می‌برند. ساعت حدود ۲۲و ۱۵ دقیقه است، بالاخره گویا تصمیم دارند فیلم را به نمایش در آورند سیل جمعیت در یک مسیر متراکم می‌شوند، تراکمی که تداعی حادثه منا می‌کند برای جامعه خبری.

ساعت حدود ۲۲ و ۳۰ دقیقه است خبرنگاران پیگیری می‌کنند که آیا خبری از برگزاری مراسم هست یا نه، روابط عمومی فیلم  به دنبالمان می‌آید و به سمت سالن وی آی پی نمایش می‌برد، از طبقه چهارم به پنجم می‌رویم، از دری وارد می‌شویم، بادیگارد بی‌سیم به‌ دست درشت هیکلی جلوی درب ایستاده است و مانع ورود می‌شود و می‌گوید باید همه‌ چیز هماهنگ شود. خبرنگاران عصبانی اعتراض می‌کنند، بادیگارد بی‌ادبانه شروع به فحاشی می‌کند، خبرنگاران که ناراحت شده‌اند دسته‌جمعی اقدام به ترک مراسم می‌کنند که روابط عمومی فیلم با اصرار بسیار تصمیمشان را تغییر می‌دهد، بالاخره وارد سالن نمایش می‌شویم، عکاسان به علت بی‌برنامه‌گی مراسم در سالن دیگری سکنا می‌یابند، مراسم شروع می‌شود. ابتدا دو مجری به روی سن می‌آیند و کمی بزله گویی می‌کنند، سپس عوامل فیلم را به روی سن می‌خوانند و عوامل هر کدام از هم دیگر تشکر می‌کنند و در نهایت سفیر هند در ایران از عوامل فیلم تقدیر می‌کند و لوح تقدیری به آنها می‌دهد و می‌گوید:«امیدوارم این تعاملات بین هند و ایران ادامه یابد».در نهایت فیلم به نمایش در می‌آید.

منبع : خبرگزاری تسنیم

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار