رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
سیما روز به روز خالی از محتوا می‌شود

منصور ضابطیان با تلویزیون خداحافظی کرد

ضابطیان نوشت: «چه غم انگیز است رسانه‌ای که قرار بود دانشگاه باشد روز به روز خالی از محتوا شود و بینندگانش ناخواسته رو به رسانه‌هایی بیاورند که تیشه به ریشه نظام اخلاقی مردم ایران می‌زنند.» منصور ضابطیان در صفحه شخصی‌اش از پایان همکاری‌اش با تلویزیون خبر داد و نوشت: « ١-اجازه بدهید همین جا رسماً […]

ضابطیان نوشت: «چه غم انگیز است رسانه‌ای که قرار بود دانشگاه باشد روز به روز خالی از محتوا شود و بینندگانش ناخواسته رو به رسانه‌هایی بیاورند که تیشه به ریشه نظام اخلاقی مردم ایران می‌زنند.»

منصور ضابطیان در صفحه شخصی‌اش از پایان همکاری‌اش با تلویزیون خبر داد و نوشت:

« ١-اجازه بدهید همین جا رسماً اعلام کنم که منتظر برنامه رادیوشب و هیچ برنامه دیگری از تیم ما در تلویزیون نباشید.

٢- علیرغم تلاش های فراوان ما برای حفظ این رابطه چندساله اما درحال حاضر سیما علاقه ای به کار کردن با بنده و همکارانم ندارد. معاونت جدید سیما همه این راه های ارتباطی را مسدود کرده و معتقد است که «صلاح نیست ما در تلویزیون کار کنیم!»

٣-دلیل این ممنوعیت ها را از من نپرسید چون من هم اطلاعاتم به اندازه شماست اما خوشبختانه می دانم که تنها یک تصمیم و توهم شخصی از طرف معاونت سیماست بدون اینکه هیچ مبنای خاصی داشته باشد.

۴-مطمئناً بازنده این تصمیم نه ما وشما که تلویزیون است. ما هم را به زودی پیدا می کنیم، این سیماست که با تصمیم گیری های بغض آلود حلقه دوستانش را روز به روز تنگ تر و تعداد بینندگانش را کمتر می کند.

۵-چه غم انگیز است رسانه ای که قرار بود دانشگاه باشد روز به روز خالی از محتوا شود و بینندگانش ناخواسته رو به رسانه هایی بیاورند که تیشه به ریشه نظام اخلاقی مردم ایران می زنند.

۶- ما صبر می کنیم چون معتقدیم که میزها به هیچ کس وفا نکرده اند و معتقدیم ان الله مع الصابرین»

منبع : خبرگزاری آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار