رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 9 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April
  • یکشنبه 21 آذر 1395 - 15:24
  • کد خبر : 1874
  • تئاتر
  • چاپ خبر : نمایشنامه خوانی “زندگی ☓۳” در فرهنگسرای سرو
با هدف حمایت از بنیاد نیکوکاری دست های مهربان

نمایشنامه خوانی “زندگی ☓۳” در فرهنگسرای سرو

نمایشنامه خوانی زندگی ضربدر ۳ (سه روایت از زندگی) به کارگردانی رویا جزینى و نویسندگی یاسمینا رضا با هدف حمایت از بنیاد نیکوکاری دست های مهربان (حامی ایتام و زنان سرپرست خانوار)، شنبه شب در فرهنگسرای سرو به اجرا درآمد. این نمایشنامه روایت شب نشینی ساده دو زوج است که در مواجهه با یک موقعیت […]

نمایشنامه خوانی زندگی ضربدر ۳ (سه روایت از زندگی) به کارگردانی رویا جزینى و نویسندگی یاسمینا رضا با هدف حمایت از بنیاد نیکوکاری دست های مهربان (حامی ایتام و زنان سرپرست خانوار)، شنبه شب در فرهنگسرای سرو به اجرا درآمد.

این نمایشنامه روایت شب نشینی ساده دو زوج است که در مواجهه با یک موقعیت و اتفاق ثابت سه برخورد مختلف دارند.

به گزارش سینما خانه؛ رویا جزینی درخصوص این نمایشنامه‌خوانی مطرح کرد: تصمیم بر این شد که چند نمایشنامه را به نیت خیریه ها نمایشنامه خوانی کنیم که تاکنون چند اجرا به نیت کودکان اتیسم و ایتام و زنان بی سرپرست به اجرا رساندیم تا بلکه بتوانیم در کنار اجرا، هرچند ناچیز اما دلی را هم شاد کنیم و این حس خوب را تجربه کنیم.

‎وی افزود: نمایشنامه زندگی ضربدر سه به دلیل جذابیت در روایت شب نشینی ساده دو زوج که در مواجهه با یک موقعیت و اتفاق ثابت سه برخورد مختلف نشان می دهند را برای این اجرا انتخاب و با تغییرات کوچکی که در هر بخش، حرف هایی که با زندگی امروز جامعه ی ما فاصله ی زیادی ندارد را دنبال کردیم. در این نمایشنامه رگه هایی از جاه طلبی ها، دنبال قدرت بودن ها، حقارت ها و… که می توانیم در اطراف خودمان پیدا کنیم را می بینیم. وی همچنین افزود: من تمام تلاشم را کردم تا طنزی را که یاسمینا رضا در لابه لای سطورش پنهان کرده بود را بیرون بکشم و در کناردیالوگ های جدی به اجرا برسانم و امیدوارم که توانسته باشم این کار را خوب انجام بدهم.

‎بازیگران این کار یا به عبارت بهتر خوانش گران این اثر به ترتیب خوانش؛ پویان گنجى، آیلار نوشهری، معصومه میراشه و بهروز سروعلیشاهی و مژگان آقاداوودیان به عنوان صحنه خوان و احسان مرادخواهی، ‎بابک شلمان و حمیده سعید اجرای موسیقی در این اجرا به ایفای نقش پرداختند. طراحی پوستر و بروشور این اجرا را نیز خانم روشنک جزینی بر عهده داشتند.

1

2

3

4

سینماخانه/مژگان آقاداوودیان

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار