رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

این فیلم داستان ئاسکه دختر جوانی است که وصیت کرده برای آخرین بار اسب سیاهش او را ببیند. آمدن اسب سیاه حوادث غیرمنتظر‌ه‌ای را رقم می زند. فیلم محصول مشترک ایران و ترکیه است. مریم بوبانی یکی از  بازیگران ایرانی این فیلم است که در کنار بازیگران ترک و کرد نقش‌آفرینی کرده است. کیهان کلهر […]

این فیلم داستان ئاسکه دختر جوانی است که وصیت کرده برای آخرین بار اسب سیاهش او را ببیند. آمدن اسب سیاه حوادث غیرمنتظر‌ه‌ای را رقم می زند. فیلم محصول مشترک ایران و ترکیه است. مریم بوبانی یکی از  بازیگران ایرانی این فیلم است که در کنار بازیگران ترک و کرد نقش‌آفرینی کرده است. کیهان کلهر آهنگساز فیلم و هایده صفی یاری تدوین گر آن بوده اند. این فیلم دومین ساخته ی  بلند سینمایی شهرام علیدی پس از  فیلم موفق «زمزمه با باد» است که سه جایزه ی جهانی از هفته ی منتقدین کن دریافت کرد.

براک توزون آتاج، دیمن زندی، شنای آیدین، ویلدان آتاسوار، بلال بلوت، عزیز چاپکورت، مریم بوبانی، تارا جاف و شوال سام بازیگران این فیلم هستند.

مدیر فیلمبرداری: اشکان اشکانی، صدابردار: احمد صالحی، موسیقی : کیهان کلهر، تدوین: هایده صفی یاری، طراح و مجری گریم: سودابه خسروی، طراح صحنه و لباس: شهرام علیدی، گروه کارگردانی هنری: سدات باریش، مشاور رسانه‌ای: کتایون کیخسروی دیگر عوامل «خاطرات اسب سیاه» است.

%d8%ae%d8%a7%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d8%a8-%d8%b3%db%8c%d8%a7%d9%87

اکران این فیلم از دوشنبه این هفته در سینماهای گروه هنر و تجربه آغاز می‌شود.

منبع : سلام سینما

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار