رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

تولیدات اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در هفته پیش رو، روی آنتن شبکه‌های رادیویی می‌رود. شبکه رادیویی فرهنگ با پخش نمایش «درخت زندگی» به استقبال هفته جدید می‌رود. این نمایش رادیویی را نعیما کرمی نوشته که ماجرای کیوان دانشجوی تهرانی است که در شهرستان بم در رشته معماری تحصیل می‌کند. او به دختری بمی به […]

تولیدات اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در هفته پیش رو، روی آنتن شبکه‌های رادیویی می‌رود.

شبکه رادیویی فرهنگ با پخش نمایش «درخت زندگی» به استقبال هفته جدید می‌رود.

این نمایش رادیویی را نعیما کرمی نوشته که ماجرای کیوان دانشجوی تهرانی است که در شهرستان بم در رشته معماری تحصیل می‌کند. او به دختری بمی به نام یگانه علاقه‌مند می‌شود و درصدد آن است که با او ازدواج کند. در این آشنایی پس از ماجرای زلزله درناک بم اتفاقاتی برای این دو می‌افتد که شنیدنی است.

این نمایش به تهیه کنندگی شهریار کرمی و کارگردانی مجید حمزه و با هنرمندی بازیگرانی چون جواد پیشگر، مهدی نمینی مقدم، سعیده فرضی، مینو جبارزاده، مهرداد مهماندوست، نازنین مهیمنی، شهین علیزاده، محمدرضا علی، محمدحسین مجدزاده، صفا آقاجانی، احمد گنجی، افسانه محمدی، احمد ایرانی خواه، فریبا طاهری، امیر فرحان نیا، ماندانا اصلانی، سهیلا تیلاوی، هنگامه محمودی، عبدالعلی کمالی، مونا صفی، سینا نیکوکار، علی زرینی، نگین خواجه نصیر، مهرخ افضلی، رامین پورایمان، مهدی طهماسبی در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.

این سریال به صدابرداری: علی حاجی نوروزی و افکت: نرگس موسی پور هر روز ساعت ۱۳ از رادیو فرهنگ پخش می شود.

در رادیو تهران نیز نمایش رادیویی «آخرین سفر» روی آنتن می رود.

این نمایش رادیویی به نویسندگی مریم امینی، ماجرای یک زوج جوان ایرانی را روایت می کند که هنرمندانی چون مهرخ افضلی، فریدون محرابی، امیر منوچهری، پری امیر حمزه و تعداد دیگری از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در آن به ایفای نقش می پردازند.

این نمایش به تهیه کنندگی: مهتاب امینی، صدابرداری: رضا طاهری و افکت: نرگس موسی پور ساعت ۱:۳۰ بامداد از رادیو تهران پخش می شود.

نمایش «امتیاز نهایی» به کارگردانی اکبر زنجانپور سریال دیگری است که این هفته از رادیو ورزش پخش می شود.

امتیاز نهایی نوشته حسین یعقوبی درباره یک تنیسور ۳۲ ساله ایرلندی است که قصد دارد برای آخرین بار در مسابقه تنیس شرکت کند اما به دلیل مصدومیت‌های پی در پی شانسی برای پیروزی ندارد. دوست او سعی دارد از این تصمیم منصرفش کند اما … .

این نمایش رادیویی به تهیه کنندگی مهتاب امینی و با هنرمندی مینو جبارزاده، باقر کریمپور، بیوک میرزایی، مسعود زنوزی راد، اکبر ملایی، نورالدین جوادیان، امیرعباس توفیقی، محمد آقامحمدی، نگین خواجه نصیر، شهریار حمزیان و با حضور پیروز صدرایی به عنوان صدابردار و نرگس موسی پور به عنوان افکتور، هر روز ساعت ۱۳ از رادیو ورزش پخش می شود.

رادیو ایران هم نمایش «دست های مهربان دریا» را به کارگردانی مجید حمزه روی آنتن می برد که داستانی اجتماعی دارد.

در این نمایش رادیویی هنرمندانی چون امیر فرحان نیا، مینا شجاع، مجید سهرابی، مهدی نمینی مقدم، مهدی طهماسبی، نازنین مهیمنی، و تعداد دیگری از هنرمندان به ایفای نقش می پردازند.

این نمایش به تهیه کنندگی: ژاله محمدعلی، صدابرداری: علی حاجی نوروزی و افکت: محمدرضا قبادی فر ساعت ۲۲:۳۰ از رادیو ایران پخش می شود.

سایر شبکه های رادیویی هم با پخش نمایش های تک قسمتی به استقبال هفته جدید می روند.

منبع : خبرگزاری آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار