رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
نمایش آثار هنرمندان سینما و تئاتر و با هدف خیریه

نمایش ۲۱ اثر هنری برای کمک به نان‌آوران کوچک

نمایشگاه گروهی عکس «زمستان…است» با نمایش آثار هنرمندان سینما و تئاتر و با هدف خیریه برگزار می‌شود. به نقل از روابط عمومی این رویداد، دراین نمایشگاه ۲۱ اثر از هنرمندان سینما، تئاتر و تلویزیون به انتخاب یلدا جمالی و ماهیار چرمچی به نمایش و فروش گذاشته می‌شود. نگار آذربایجانی، شیوا ابراهیمی، پندار اکبری، شایسته ایرانی، […]

نمایشگاه گروهی عکس «زمستان…است» با نمایش آثار هنرمندان سینما و تئاتر و با هدف خیریه برگزار می‌شود.

به نقل از روابط عمومی این رویداد، دراین نمایشگاه ۲۱ اثر از هنرمندان سینما، تئاتر و تلویزیون به انتخاب یلدا جمالی و ماهیار چرمچی به نمایش و فروش گذاشته می‌شود.

نگار آذربایجانی، شیوا ابراهیمی، پندار اکبری، شایسته ایرانی، لیلا برخورداری، لیلا بلوکات، آرام جعفری، امید چرمچی، مهدی رضاخانی، شهره سلطانی، لادن سلیمانی، ملیکا شریفی‌نیا، صادق صفایی، امید صالحی، غزل صارمی، آبا عابدین، حجت علیخانی، هادی کاظمی، معصومه کریمی، آرش مجیدی و تهمینه میلانی هنرمندان حاضر در این نمایشگاه هستند.

کلیه عواید جمع‌آوری‌شده از فروش این آثار به نان‌آوران کوچک و بی‌سرپناهان جمعیت خیریه امام علی (ع) اختصاص خواهد یافت.

نمایشگاه «زمستان…است» ۱۰ دی‌ماه با حضور هنرمندان از ساعت ۱۷ تا ۲۱ در نشانی قیطریه، ضلع جنوبی پارک، خیابان روشنایی، کوچه دلارام، شماره ۳۳ افتتاح می‌شود و تا ۱۵ دی هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۱ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار