رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 9 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم سینمایی «ایتالیا ایتالیا» اولین فیلم بلند سینمایی کاوه صباغ‌زاده است که در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر پذیرفته شده است.   فیلم سینمایی «ایتالیا ایتالیا» به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده و تهیه کنندگی مهدی صباغ‌زاده یکی از حاضرین در بخش مسابقه جشنواره سی و پنجم فیلم فجر است. این فیلم در ژانر کمدی، فانتزی و […]

فیلم سینمایی «ایتالیا ایتالیا» اولین فیلم بلند سینمایی کاوه صباغ‌زاده است که در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر پذیرفته شده است.

 italiaitalia1

فیلم سینمایی «ایتالیا ایتالیا» به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده و تهیه کنندگی مهدی صباغ‌زاده یکی از حاضرین در بخش مسابقه جشنواره سی و پنجم فیلم فجر است.

این فیلم در ژانر کمدی، فانتزی و موزیکال ساخته شده است و در خلاصه داستانش آمده: من دوستت دارم و این به تو هیچ ربطی نداره…

در این فیلم بازیگرانی چون حامد کمیلی، سارا بهرامی، فرید سجادی حسینی، رضا سخایی، همایون ارشادی، جهانگیر میرشکاری، ناصر سجادی حسینی، دانش اقباشاوی و فائزه علوی، آنامهر اخلاقی، آرش مرشد، علی ملاقلی پور، حسن زاهدی، علی جناب، درنا مدنی، پریناز کنگاوری، آیدا اورنگ، ناصر مقدس، مهدی فهیمی و سپیده راستی فر در این فیلم سینمایی به ایفای نقش می‌پردازند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار