محسن چگینی تهیه کننده فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف» در ارتباط با اضافه شدن این فیلم به بخش اصلی جشنواره فیلم فجر، بیان کرد: هیچ فشاری برای حضور اولین فیلم پیمان قاسم خانی به دبیر جشنواره وارد نکردیم و راهیابی پنچ اثر دیگر به ۲۸ فیلم بخش اصلی جشنواره فیلم فجر، تصمیم هیات انتخاب بود.

وی در ارتباط با اکران «خوب، بد، جلف» خاطرنشان کرد: به احتمال بسیار قوی پس از پایان جشنواره فیلم فجر اکران عمومی این فیلم آغاز شود.

اولین تجربه کارگردانی پیمان قاسم‌خانی که فیلمنامه‌ی آن را هم خودش نوشته است، درباره یک کارگردان هنری سینما است که از طرف تهیه کننده خود تحت فشار است تا از دو بازیگر تجاری برای بازی در نقش‌های اصلی فیلمش استفاده کند. این در حالی است که از نظر کارگردان آن‌ها بدترین انتخاب‌های ممکن هستند، اما اگر او می‌خواهد فیلم را بسازد، مجبور است در مدت کوتاهی آن‌ها را به نقش‌هایشان نزدیک کند.

khoobbadjelf6
حمید فرخ‌نژاد، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، مانی حقیقی، ویشکا آسایش، مجید مظفری، رضا رویگری، نسیم ادبی، رضا کریمی با حضور نیوشا ضیغمی، آزاده صمدی، مهراب قاسم خانی، امیر مهدی ژوله و… از جمله بازیگران فیلم «خوب، بد، جلف» هستند.

منبع : برنا