رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

جوئل و ایتان کوئن ، برنده جایزه اسکار و کارگردان فیلم هایی همچون؛ “لواندوفسکی بزرگ” ، “برادر کجایی” و “درود بر سزار”، خبر از ساخت سریالی در قالب ژانر وسترن دادند و هم اکنون در حال نگارش فیلمنامه آن میباشند و بعد از به اتمام رساندن آن، کارگردانی سریال را برعهده خواهند گرفت. بر اساس گزارش […]

جوئل و ایتان کوئن ، برنده جایزه اسکار و کارگردان فیلم هایی همچون؛ “لواندوفسکی بزرگ” ، “برادر کجایی” و “درود بر سزار”، خبر از ساخت سریالی در قالب ژانر وسترن دادند و هم اکنون در حال نگارش فیلمنامه آن میباشند و بعد از به اتمام رساندن آن، کارگردانی سریال را برعهده خواهند گرفت.

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی روزنامه “ورایتی”، برادران کوئن نویسندگی و کارگردانی عنوان وسترن “The Ballad of Buster Scruggs” را بر عهده خواهند گرفت. سریال فوق در قالب مینی سریال و در شش قسمت منتشر خواهد شد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، جوئل و ایتان کوئن ابتدا فیلمنامه سریال را خواهند نوشت و سپس به کارگردانی آن خواهند پرداخت. اگرچه تا کنون اطلاعات بیشتری از سریال مورد انتظار برادران کوئن و ساخته وسترن آنها در دسترس نیست و داستان سریال تا کنون به صورت مخفی در رسانه ها باقی مانده است و اطلاعات چندانی از داستان آن در دسترس نمیباشد ولی بر اساس گزارش منتشر شده از سوی ورایتی، شش قسمت سریال مورد انتظار برادران کوئن در قالب شش داستان متفاوت به نمایش گذاشته میشود که هر قسمت داستانی جداگانه را روایت میکند. تاکنون اطلاعاتی از زمان و مکان پخش سریال منتشر نشده است و مشخص نیست که سریال برادران کوئن از چه شبکه ای پخش خواهد شد.

سریال The Ballad of Buster Scruggs، اولین ساخته وسترن برادران کوئن نمیباشد. آنها در گذشته فیلم هایی همچون؛ “جایی برای پیرمردها نیست” و “شجاعت واقعی” را در قالب ژانر “وسترن” کارگردانی و تهیه کرده بودند.

سریال محبوب و معروف شبکه FX، “فارگو / Fargo” نیز بر اساس فیلمی به همین نام و به کارگردانی برادران کوئن میباشد و این دو برادر تهیه کنندگی ویژه این سریال را برعهده دارند اما سریال مورد نظر و پیش روی برادران کوئن، اولین پروژه مستقل آنها به عنوان کارگردان و سازنده اثر در قالب سریال و تلویزیون میباشد.

منبع : فیلمجی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار