رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • دوشنبه 4 بهمن 1395 - 18:12
  • کد خبر : 3444
  • تئاتر
  • چاپ خبر : نمایشنامه خوانی “کوکوی کبوتران حرم” با هدف حمایت از بنیاد نیکوکاران دستهای مهربان

گاهی عشق را می توان در یک آوا خلاصه کرد… آوایی شبیه کوکوی کبوتران حرم …! نمایشنامه ی “کوکوی کبوتران حرم” نوشته علیرضا نادری و به کارگردانی آیلار نوشهری در قالب نمایشنامه خوانی و با هدف حمایت از بنیاد نیکوکاران دستهای مهربان ( حامی ایتام و زنان سرپرست خانوار ) در دوم بهمن ماه امسال […]

گاهی عشق را می توان در یک آوا خلاصه کرد… آوایی شبیه کوکوی کبوتران حرم …!

نمایشنامه ی “کوکوی کبوتران حرم” نوشته علیرضا نادری و به کارگردانی آیلار نوشهری در قالب نمایشنامه خوانی و با هدف حمایت از بنیاد نیکوکاران دستهای مهربان ( حامی ایتام و زنان سرپرست خانوار ) در دوم بهمن ماه امسال در فرهنگسرای سرو به اجرا درآمد.

در همین رابطه آیلار نوشهری در مصاحبه با سینما خانه گفت : از نظر من، کوکوی کبوتران حرم، بی شک یکی از بهترین نمایشنامه های ایرانی است. که بسیار اتفاقی با آن برخورد کردم اما متن و شخصیت ها آنچنان ذهن من را مشغول خود کردند که نتوانستم کنارش بگذارم. این متن به جهت آنکه همه ی شخصیت هایش زن بودند، بیشتر مرا جذب خود کرد و از آنجا که کار خیریه ی من هم در جهت حمایت از زنان سرپرست خانوار بود، بسیار به نظرم مناسب آمد. از این نظر با آقای علیرضا نادری، نویسنده ی کار تماس گرفتم و ایشان درخواست مرا بزرگوارانه پاسخ گفتند. از سویی دیگر یکی از موارد تأثیرگذار برای انتخاب این نمایشنامه، نام عزیز امام رضا بود که ساحت این نمایشنامه را متبرک کرده است و هرکدام از این کارکترها بنا به موقعیت هایشان به نوعی محتاج گوشه چشمی از سوی امام مهربانی ها بودند.

از خوانشگران این نمایشنامه می توان از خانم ها؛ آتیه جاوید، سروناز نانکلی، مهری آل آقا، الهام وفایی، رویا جزینی، مهتاب شکریان، مژگان آقاداوودیان، مریم شجاعی، معصومه میراشه، سپیده صباغ، آیلار نوشهری، امینه مزروعی و آقای مرتضی شعاعی به عنوان صحنه خوان نام برد.

سینما خانه/ مژگان آقاداوودیان

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار