رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April
تا مرد سخن نگفته باشد/ عیب و هنرش نهفته باشد

واکنش انجمن بازیگران سینمای ایران نسبت به سخنان عباس جدیدی

انجمن بازیگران سینمای ایران در بیانیه‌ای نسبت به سخنان اخیر یکی از اعضای شورای شهر تهران واکنش نشان داد. بیانیه انجمن بازیگران سینماى ایران در مورد اظهارات اخیر یکى از اعضاى شوراى شهر تهران به این شرح است: «به نام خداوندی که زیباست و زیبایی‌ها را دوست دارد. به تازگی یکی از اعضای شورای شهر […]

انجمن بازیگران سینمای ایران در بیانیه‌ای نسبت به سخنان اخیر یکی از اعضای شورای شهر تهران واکنش نشان داد.

بیانیه انجمن بازیگران سینماى ایران در مورد اظهارات اخیر یکى از اعضاى شوراى شهر تهران به این شرح است:

«به نام خداوندی که زیباست و زیبایی‌ها را دوست دارد. به تازگی یکی از اعضای شورای شهر تهران در سخنان خود بازیگران را با عبارات غیرمحترمانه و سخیف مورد خطاب قرار داده که موجب اعتراض و انتقاد فراوان اهالی فرهنگ قرار گرفته و بسیاری از همکاران نکته‌سنج در فضاهای مجازی به کفایت در این موضوع پاسخهای انفرادی منتشر کرده‌اند. مشارکت مدنی و اظهارنظر در مسائل اجتماعی و مدیریت شهری وظیفه هر شهروند است؛ اما از شغل یا حرفه‌ای شریف، با کلماتی فرومایه و تمسخرآمیز صحبت کردن، از هیچ کس، در هر پست و مقامی پذیرفتنی نیست.

انجمن بازیگران سینمای ایران بر اساس وظایف صنفی خود و در راستای صیانت از حرفه بازیگری، ضمن توهین‌آمیز و ناپسند دانستن این اتفاق، انتظار دارد رئیس محترم شورای شهر تهران متناسب با حقوق شهروندی و پاسداشت اخلاق، با این موضوع برخورد شایسته کنند.

تا مرد سخن نگفته باشد / عیب و هنرش نهفته باشد.»

منبع : تسنیم

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار