رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 10 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April
فیلم نگار

چراغ های سالن برای شروع فیلم در حالی خاموش شد که به دلیل اسقبال زیاد ، علیرغم اینکه تقریبا صندلی های سالن پر شده بود ، هنوز عده نسبتا زیادی در حال ورود به سالن و پیدا کردن جای نشستن در فضای تاریک سالن بودند. شروع فیلم با صحنه ای از خودکشی ، حضور نیروهای […]

چراغ های سالن برای شروع فیلم در حالی خاموش شد که به دلیل اسقبال زیاد ، علیرغم اینکه تقریبا صندلی های سالن پر شده بود ، هنوز عده نسبتا زیادی در حال ورود به سالن و پیدا کردن جای نشستن در فضای تاریک سالن بودند.

شروع فیلم با صحنه ای از خودکشی ، حضور نیروهای پلیس و موسیقی متن فیلم فضای جنایی فیلم را متصور می نمود و در ادامه تکرار صحنه هایی از توهمات و تصورات “نگار” جلوه هایی از وهم  و ترس را تداعی می نمود که گاها تعدد صحنه هایی از این دست باعث درگیری و آزار مخاطب می شد . البته صحنه هایی اکشن با حرکات اکشن بازیگر زن نقش اول فیلم (نگار) هرچند تا حدودی غیر واقعی می نمود اما با همکاری ارشا اقدسی پیاده سازی صحنه های اکشن اینچنینی با حضور بازیگر زن جالب توجه بود .

فیلمنامه فیلم که به نظر دارای نقایص زیادی بوده و از فضای سینمای ایران فاصله دارد از نقاط ضعف فیلم می باشد البته عوامل فیلم ، متفاوت بودن فیلمنامه را به عنوان ساخت فیلمی متفاوت از فضای سینمای ایران از نقاط قوت فیلم نگار می دانند .

در مجموع علیرغم استقبال اولیه مخاطبان جهت تماشای فیلم به نظر می رسد اکثر مخاطبان از تماشای فیلم نه تنها رضایت نداشته بلکه فیلم نگار را از فیلم های ضعیف جشنواره ارزیابی می کنند .

رامبدجوان در نشست خبری فیلم ضمن اشاره به فیلم های قبلی خود عنوان نمود که همه فیلم های قبلی که کارگردانی کرده است  فروش خوبی داشته اند که البته تهیه کننده فرد دیگری بوده است ، “فیلم نگار” که تهیه کننده هم خودم بودم احتمالا خیلی هم نفروشد!

به گفته کارگردان نگار برای ساخت فیلم با این فضا ریسک کرده است و  این جنس فیلم هم باید ساخته شود .

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار