رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

ثریا قاسمی هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون است که در مراسم اختتامیه برای دریافت جایزه‌اش در سالن حضور نداشت. این هنرپیشه پیشکسوت روز شنبه دو روز پس از برگزاری اختتامیه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در گفت و گو با یک سایت خبری گفته است که هیچ دعوت رسمی از او به مراسم اختتامیه […]

ثریا قاسمی هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون است که در مراسم اختتامیه برای دریافت جایزه‌اش در سالن حضور نداشت.


این هنرپیشه پیشکسوت روز شنبه دو روز پس از برگزاری اختتامیه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در گفت و گو با یک سایت خبری گفته است که هیچ دعوت رسمی از او به مراسم اختتامیه نشده است.
ثریا قاسمی گفت:من اصلا اطلاع نداشتم که بخواهم به این مراسم بیایم، قاعدتا باید اینطور می‌بود که زنگ می‌زدند و اطلاع می‌دادند اما این اتفاق نیفتاد. فکر می‌کنم چنین رفتاری جزو آداب دعوت‌های رسمی است که باید به آنها اهمیت داد.
وی ادامه داد: اصلا من جایزه را می‌خواهم چه کار کنم! بهتر است به جای همه این تشریفات و برو و بیاهای تجملاتی که این همه آدم ۶ ماه یا یکسال از وقت شان را برای ده روز صرف می‌کنند که آدم‌ها بیایند فیلم ببینند و بعد هم به چهار نفر سیمرغ بدهند، فکری برای ساماندهی وضعیت نا به‌ سامان هنرمندان بیکار و بیمار بکنند. به جای این کارها بیایند چاره‌ای برای حال افرادی که عمرشان را برای صنعت سینما تلف کردند بیندیشند. از فیلمبردار، کارگردان و صدابردار و بچه‌های فنی و سناریست‌ها بگیرید تا هنرپیشه‌ها خیلی‌ها بیکار هستند، چاره‌ای برای آنها بیندیشید.
قاسمی اضافه کرد: این همه هزینه را اگر بخواهند بین کسانی که شرایط مناسبی ندارند تقسیم کنند خیلی اتفاق بهتری خواهد افتاد، لااقل امورات آنها می‌گذرد. وگرنه جشنواره برای من چه اهمیتی می‌تواند داشته باشد.
ثریا قاسمی که در جشنواره سی و پنجم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای بازی در فیلم سینمایی «ویلایی‌ها ‘ از آن خود کرد معتقد است «ویلایی ها» نگاه بسیار زیبایی به نقش زن در جهان دارد و همین موضوع او را برای بازی در این اثر سینمایی ترغیب کرده است.
در جشنواره امسال به داوری ها اعتراضاتی شد از جمله سه نامزد به حالت اعتراض از بخش داوری مسابقه انصراف دادند.
نیکی کریمی که تهیه کنندگی یک فیلم در جشنواره امسال را به عهده داشت نیز نامه ای در فضای مجازی منتشر کرد و از نحوه داوری ها گلایه داشت.

منبع : ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار