رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April

دهم اسفندماه آخرین فرصت برای ثبت نام فیلم ها در سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر است.   طبق فراخوان سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر که اول اکتبر ۲۰۱۶ برابر با دهم مهرماه ۹۶ در سایت رسمی جشنواره و رسانه های عمومی منتشر شد، علاقمندان به شرکت در سی و پنجمین جشنواره […]

دهم اسفندماه آخرین فرصت برای ثبت نام فیلم ها در سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر است.

 

طبق فراخوان سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر که اول اکتبر ۲۰۱۶ برابر با دهم مهرماه ۹۶ در سایت رسمی جشنواره و رسانه های عمومی منتشر شد، علاقمندان به شرکت در سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر می توانند تا دهم اسفندماه در سایت ثبت نام کنند و تا بیستم اسفندماه ۹۵ برابر با دهم مارس ۲۰۱۷ فیلم های خود را به دفتر جشنواره ارسال کنند.

فراخوان منتشر شده، شامل قوانین و مقررات، اهداف، شرایط پذیرش آثار، فرایند انتخاب و برنامه ریزی، برنامه ها، بخش ها، جوایز، فرم ثبت نام و گاهشمار جشنواره است.

بخش های اصلی جشنواره شامل سینمای سعادت (مسابقه بین الملل)، جلوه گاه شرق (پانورامای سینمای کشورهای آسیایی و اسلامی) و جام جهان نما (جشنواره جشنواره ها) خواهد بود و از نمایش فیلم های کلاسیک، مستند زیر ذره بین و نمایش های ویژه به عنوان بخش های جنبی یاد شده است.

بخش هایی چون دارالفنون (اردوی استعدادیابی)، نشست های دانشگاهی و کارگاه های آموزشی نیز از جمله رویدادهای جشنواره سی و پنجم هستند.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره film@fajriff.com است.

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، ۲۱تا۲۸ آوریل ۲۰۱۷ برابر با ۸تا۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ در تهران برگزار می شود.

منبع : آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار