رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • پنجشنبه 28 بهمن 1395 - 08:20
  • کد خبر : 4849
  • تئاتر
  • چاپ خبر : اجرای ۴ نمایش در دومین روز از جشنواره دانشجویی تئاتر سوره

هشتمین جشنواره دانشجویی تئاتر سوره در دومین روز برگزاری خود میزبان دو نمایش در بخش صحنه ای و دو نمایش در بخش نمایشنامه خوانی بود. به گزارش سینماخانه، در دومین روز جشنواره دانشجویی تئاتر سوره در بخش صحنه ای، نمایش “جان گابریل بورکمان” نوشته “هنریک ایبسن” و کارگردانی سعید کرمی از دانشگاه “هنرهای زیبا” ساعت […]

هشتمین جشنواره دانشجویی تئاتر سوره در دومین روز برگزاری خود میزبان دو نمایش در بخش صحنه ای و دو نمایش در بخش نمایشنامه خوانی بود.

به گزارش سینماخانه، در دومین روز جشنواره دانشجویی تئاتر سوره در بخش صحنه ای، نمایش “جان گابریل بورکمان” نوشته “هنریک ایبسن” و کارگردانی سعید کرمی از دانشگاه “هنرهای زیبا” ساعت ۱۴ در سالن “استاد اکبر رادی” اجرا شد. در این نمایش، مسعود اسفندیاری، فائزه امیری، معصومه دهقان نژاد، مبین سپاس زاده، امیرحسین سرداریان، شادی شاه علی، سپیده معصومی و محمد علی میرزایی به ایفای نقش پرداختند.

همچنین نمایش “لست سین” که ابتدا قرار بود ساعت ۱۲ در تماشاخانه “استاد مشایخی” به روی صحنه برود، با تغییر برنامه، در ساعت ۱۷ در سالن استاد اکبر رادی اجرا شد. نویسنده و کارگردان این نمایش کیوان جدیری از دانشگاه سوره بود. در این نمایش مرضیه فیلی، مهان راد، امیر اسعدی، علی اصغر عزیزیان، محمد دارآفرین و سامان داوری بازی میکردند.

همچنین در بخش نمایشنامه خوانی، نمایشنامه های “سیاه صورتی” از پیمان عزتی و نمایشنامه “بیهما” از مهسا اکبری هر دو از طرف دانشگاه سوره به ترتیب در ساعات ۱۵:۳۰ و ۱۶:۳۰ در سالن “استاد داوود فتحعلی بیگی” به خوانش درآمدند.

در ادامه این جشنواره، امروز در روز سوم، سه مونولوگ “بازیافتگی” از نگین ضیایی، “گفت و گوی ستاره با مادرش” از محبوبه عباسی و “جیغ” از شادی شاه علی، نمایشنامه خوانی “مه فشاند نور و عوعو کند سگ” از لادن شیرمرد و نمایش صحنه ای “ماما یرما” از فرزین نوبرانی اجرا خواهند شد.

سینماخانه/فرشید حاجیان

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار