رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم «خوب، بد، جلف» به عنوان اولین فیلم اکران نوروزی سال ۹۶ در دو روز ابتدایی نمایش خود حدود ۳۰۰ میلیون تومان در تهران فروخت. احمد مختاری از دفتر هدایت فیلم به ایسنا گفت:«خوب، بد، جلف» به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی در روز چهارشنبه ۲۷ بهمن که اولین روز اکرانش بود، ۱۰۵ میلیون تومان و شب گذشته […]

فیلم «خوب، بد، جلف» به عنوان اولین فیلم اکران نوروزی سال ۹۶ در دو روز ابتدایی نمایش خود حدود ۳۰۰ میلیون تومان در تهران فروخت.

احمد مختاری از دفتر هدایت فیلم به ایسنا گفت:«خوب، بد، جلف» به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی در روز چهارشنبه ۲۷ بهمن که اولین روز اکرانش بود، ۱۰۵ میلیون تومان و شب گذشته هم ۱۹۰ میلیون تومان در تهران فروش داشت.

وی اضافه کرد: اکران این فیلم در سینماهای چند شهرستان هم شروع شده که به زودی تعداد آن‌ها افزایش می‌یابد اما با همین تعداد فعلی هم ۸۵ میلیون تومان در شهرستان‌ها فروش داشته‌ایم.

«خوب، بد، جلف» فیلمی در ژانر کمدی به کارگردانی و نویسندگی پیمان قاسم‌خانی و تهیه‌کنندگی محسن چگینی و عبدالله اسکندری در سال ۱۳۹۴ است. پژمان جمشیدی، حمید فرخ‌نژاد، ویشکا آسایش، مانی حقیقی، بیژن امکانیان، سام درخشانی، امیر مهدی ژوله، آزاده صمدی، علی اوجی، نیوشا ضیغمی، محراب قاسم‌خانی و پیمان قاسم‌خانی در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

از دیگر عوامل این فیلم می‌توان به علی تبریزی، مدیر فیلمبرداری؛ عبدالله اسکندری، طراح گریم؛ پیام اسکندری، طراح صحنه؛ زینب نصرالهی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز و رضا کریمی، مدیر تولید اشاره کرد.

در خلاصه داستان آمده است؛ «یک کارگردان هنری سینما از طرف تهیه‌کننده‌اش تحت فشار است تا از دو بازیگر تجاری برای بازی در نقش‌های اصلی فیلمش استفاده کند. از نظر کارگردان آن‌ها بدترین انتخاب‌های ممکن هستند، اما اگر می‌خواهد فیلم را بسازد مجبور است در مدت کوتاهی آن‌ها را به نقش‌هایشان نزدیک کند و این کار آسانی نیست.»

یکی دیگر از فیلم‌های تازه اکران‌شده در سینماها «ماحی» به کارگردانی داود خیام و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی است که علاوه بر تهران فعلا در چند شهرستان محدود هم اکران می‌شود.

این فیلم در دو روز ابتدایی نمایش خود ۴۰ میلیون تومان فروش داشته است.

علاوه بر این‌ها آخرین آمار فروش دو فیلم «سلام بمبئی» و «هفت‌ماهگی» هم که از قبل از جشنواره فجر روی پرده سینماها بودند اعلام شد.

علی سرتیپی مدیرعامل موسسه پخش فیلمیران به ایسنا گفت: فروش فیلم «سلام بمبئی» به ۱۴ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان در کشور رسیده و فیلم «هفت‌ماهگی» نیز تاکنون دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروخته است.

طبق اعلام حمیدی از پخش حوزه هنری،  میزان فروش فیلم رئال انیمیشن «مبارک» به کارگردانی محمدرضا نجفی امامی در سه روز اخیر اکران خود که به تازگی بر پرده سینماها رفته، بیش از ۵۲۲ میلیون تومان در تهران شده است.

همچنین فروش فیلم «جشن تولد» عباس لاجوردی در سه شب گذشته به حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در تهران رسیده است.
فیاض پارسیان هم آخرین آمار فروش فیلم «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» را که موسسه سیمای مهر پخش آن را برعهده دارد، ۶۱۰۰ میلیون تومان در تهران اعلام کرد.

به گفته او، در حال حاضر ۱۲ سینما در تهران و ۱۵ سینما در شهرستان‌ها این فیلم را نمایش می‌دهند و قرار است تعداد سینماهای شهرستان‌ها در روزهای آینده افزایش یابد.

او گفت: با جمع فروش ۲۰۵ میلیونی شهرستان‌ها، رقم کلی فروش «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» به کارگردانی حمیدرضا قربانی ۸۱۵ میلیون تومان شده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار