رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

«چهره‌های پنهان»، «هکساو ریج» و «تولد یک ملت» جایزه انسان دوستی را به خانه بردند. به نقل از ورایتی، فیلمنامه‌نویسان سه فیلم «چهره‌های پنهان»، «هکساو ریج» و «تولد یک ملت» بالاترین جایزه چهل و دومین مراسم جایزه انسان دوستی را به خانه بردند. آلیسون شرودر و تئودور ملفی از «چهره‌های پنهان» و رابرت شنکان و اندرو […]

«چهره‌های پنهان»، «هکساو ریج» و «تولد یک ملت» جایزه انسان دوستی را به خانه بردند.

به نقل از ورایتی، فیلمنامه‌نویسان سه فیلم «چهره‌های پنهان»، «هکساو ریج» و «تولد یک ملت» بالاترین جایزه چهل و دومین مراسم جایزه انسان دوستی را به خانه بردند.

آلیسون شرودر و تئودور ملفی از «چهره‌های پنهان» و رابرت شنکان و اندرو نایت از «هکساو ریج» در این مراسم مورد تجلیل واقع شدند. نیت پارکر، نویسنده-کارگردان «تولد یک ملت» نیز که در جشنواره فیلم ساندنس در بخش فیلم بلند تجلیل شده بود نیز با دریافت این جایزه مورد تقدیر قرار گرفت.

جایزه بشردوستی «هیومانیتاس کودو» برای تلاش‌هایی که برای بهتر شدن شرایط انسانی صورت می‌گیرد و در فیلم تجلی می‌یابد، اهدا می‌شود.

در عین حال مستند بلند آوا دورونی با عنوان «سیزدهمین» و «جیم: داستان جیمز فولی» کریس چانگ، هیتر مک دونالد و برایان اکس نیز به طور مشترک این جایزه را در بخش مستند دریافت کردند.

در تلویزیون نیز «این ما هستیم» ، «بلکیش» و «امید» این جایزه را دریافت کردند.

در بخش انیمیشن کودکان نیز «روز پدران و دختران» از شبکه دیزنی این جایزه را دریافت کرد.

برندگان جایزه بشردوستی هر یک ۱۰ هزار دلار به عنوان جایزه دریافت می‌کنند. هر سال برندگان این رقابت پول جایزه را به کمک‌های خیریه اهدا کرده‌اند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار