رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 9 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

حمیدرضا آذرنگ بازیگری که سابقه سالها کار در تئاتر را دارد در سالهای اخیر فعالیتهای بیشتری در سینما داشته است و همین امسال چندین فیلم در جشنواره داشت؛ از «آذر» و «۲۱ روز بعد» گرفته تا «آباجان» و البته «دعوتنامه». آذرنگ اما از حضور در «دعوتنامه» به کارگردانی و تهیه کنندگی مهرداد فرید دلخور بود و […]

حمیدرضا آذرنگ بازیگری که سابقه سالها کار در تئاتر را دارد در سالهای اخیر فعالیتهای بیشتری در سینما داشته است و همین امسال چندین فیلم در جشنواره داشت؛ از «آذر» و «۲۱ روز بعد» گرفته تا «آباجان» و البته «دعوتنامه».

آذرنگ اما از حضور در «دعوتنامه» به کارگردانی و تهیه کنندگی مهرداد فرید دلخور بود و البته بعد از تحریم نشست رسانه ای این فیلم در جشنواره در گفتگویی به گلایه از این کارگردان پرداخت.

آذرنگ نیمه بهمن ماه با گلایه از مهرداد فرید که دبیر شورایعالی تهیه کنندگان هم هست گفته بود: وقتی در اتفاق قرار گرفتم که خیلی از اتفاق‌ها افتاده بود و من نمی‌دانستم. بی‌نهایت اصرار کردم تا وضعیت درست شود اما آقای فرید اهمیتی نمی‌دادند. من مطمئم اگر آقای فرید اعتماد می‌کردند و در مورد بازیگران کمی حساسیت‌های خود را برای تولید اثر هنری بالا می‌بردند این اتفاقات پیش نمی‌آمد تا فیلمی قابل دفاعی ساخته شود اما من هیچ دفاعی ندارم چون می‌دانم در آنجا اتفاقات غلطی افتاده است!!!

گویا همین گفتگو برای آذرنگ دردسرساز شده است و باعث شده نتواند دستمزدش را با «دعوتنامه» تسویه کند. آذرنگ در برنامه اخیر «هفت» در این باره گفت: چون تهیه کننده این فیلم آقای فرید بخاطر مصاحبه ای که من در ایام جشنواره کرده بودم از من دلخور است، کمتر ترجیح می دهم حرف بزنم و قرار است این هفته به شورای حل اختلاف برویم بخاطر حرفهایی که زدم.

وی ادامه داد: نمی دانم چرا نباید درباره رفتاری که با من شده و گلایه هایم حرفی بزنم و بعد از حرف زدن، جلوی چکم را بگیرند و شرط بگذارند که حرفت را پس بگیر و برو مصاحبه بکن تا پولت را بدهیم! من حرف بدی هم نزدم و مومنامه از آقای فرید خواهش کردم تا زمانی که سینما آن قدر برایشان بزرگوار و دغدغه شریف نشده فیلم نسازند! اگر بزرگترین توبیخ ها برای حرفم درنظر گرفته شود من باز بر حرفم هستند.

منبع : سینماروزان

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار