رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

مستند «A157» در سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم باف سوئد به نمایش درمی‌آید. مستند «A157» به کارگردانی بهروز نورانی‌پور در سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم باف سوئد به نمایش در خواهد آمد. نمایش این فیلم در روز دوم جشنواره، اول فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۵ ظهر به وقت محلی خواهد بود. پیش از این، […]

مستند «A157» در سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم باف سوئد به نمایش درمی‌آید.

مستند «A157» به کارگردانی بهروز نورانی‌پور در سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم باف سوئد به نمایش در خواهد آمد. نمایش این فیلم در روز دوم جشنواره، اول فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۵ ظهر به وقت محلی خواهد بود.

پیش از این، مستند «A157» در بخش رقابتی پانزدهمین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم Zeichen der Nacht در آلمان شرکت داشت و موفق به دریافت جایزه‌ اصلی این جشنواره شد. این جشنواره در شهر برلین کشور آلمان برگزار شد.

این اثر تاکنون جوایزی را در داخل کشور از جمله جشنواره فیلم فجر، مقاومت، سینماحقیقت و … کسب کرده بود و پیش از این جایزه فیلم منتخب از نگاه تماشاگران جشنواره‌ Chambéry فرانسه، بهترین مستند جشنواره «واچ داکز» لهستان و جایزه ویژه هیات داوران جشنواره فیلم سینیه دو نویی فرانسه را نیز از آن خود کرد.

سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم باف از ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ الی ۵ فروردین ۱۳۹۶ در شهر مالمو کشور سوئد برگزار می‌شود.

منبع : آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار