رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
سرود مرگ
هفدهمین جشنواره تئاتر تجربه

گزارش اولین روز “هفدهمین جشنواره تئاتر تجربه”

به گزارش سینماخانه؛ روز گذشته در اولین روز “هفدهمین جشنواره تئاتر تجربه” شش نمایش اجرا شد که دو اجرا در بخش کوتاه و خلاق، دو اجرا در بخش تجربه اجرا در مکان های نامتعارف و دو اجرا در بخش صحنه ای بود. در بخش کوتاه و خلاق نمایش‌های “هملت” و “دستان” به ترتیب به کارگردانی علی […]

به گزارش سینماخانه؛ روز گذشته در اولین روز “هفدهمین جشنواره تئاتر تجربه” شش نمایش اجرا شد که دو اجرا در بخش کوتاه و خلاق، دو اجرا در بخش تجربه اجرا در مکان های نامتعارف و دو اجرا در بخش صحنه ای بود. در بخش کوتاه و خلاق نمایش‌های “هملت” و “دستان” به ترتیب به کارگردانی علی کرسی زر و خاتون قلازاده اجرا شدند.

باشگاه مردگان

در بخش تجربه اجرا در مکان های نامتعارف نمایش “نکته دان عشق” از امیرحسین گلکار در زمین فوتبال حیاط پردیس دانشگاه تهران و نمایش “سوگ سرود” از سینا آقازاده در سالن اصلی تالار مولوی به اجرا درآمدند.

 

هملت

هملت

در بخش صحنه ای ابتدا نمایش “باشگاه مردگان” به کارگردانی مارال محمدی و نویسندگی محمد حسین معارف بر اساس نمایشنامه “آلسست” اثر “اورپید” و سپس نمایش “شب دوازدهم” اثر “ویلیام شکسپیر” به کارگردانی محسن صادقی اصفهانی به اجرا درآمدند.

دستان

دستان

امروز نیز در ادامه این جشنواره ۹ نمایش اجرا خواهد شد. نمایش‌های “شاه میرزا” و “برای خواهر کوچکم” در بخش نمایشنامه خوانی، “تئاتر” ، “حماسه حضور” و “عروسک های کوکی” در بخش کوتاه و خلاق، “نکته دان عشق” در بخش تجربه اجرا در مکان های نامتعارف و دو نمایش “یک عدد” و “بوفالو” در بخش صحنه ای به رقابت خواهند پرداخت. همچنین نمایش “حرف شور خانه” در قسمت غیر رقابتی اجرا خواهد شد.

هفدهین جشنواره تئاتر تجربه به همت دانشکده هنرهای نمایشی پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران و مرکز تئاتر تجربی و با همکاری انجمن علمی نمایش پردیس هنرهای زیبا و کانون تئاتر دانشگاه تهران از تاریخ ۱۴ تا ۲۱ اسفند ماه ۱۳۹۵ برگزار می‌شود.
سینماخانه/ خبرنگار: فرشید حاجیان – مژگان آقا داوودیان

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار