رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم سینمایی «دم سرد» به تهیه کنندگی و کارگردانی عباس رزیجی در تازه ترین حضور جهانی خود مهمان فستیوال «cinema at the edge» ایالت کالیفرنیای آمریکا می‌شود. فیلم های مستقل یا ایندپندنت جریانی از جهان سینما هستند که برخلاف رویه جاری و همیشگی سینما و معمولا  با بودجه های پایین تری نسبت به سینمای بدنه ساخته […]

فیلم سینمایی «دم سرد» به تهیه کنندگی و کارگردانی عباس رزیجی در تازه ترین حضور جهانی خود مهمان فستیوال «cinema at the edge» ایالت کالیفرنیای آمریکا می‌شود.

فیلم های مستقل یا ایندپندنت جریانی از جهان سینما هستند که برخلاف رویه جاری و همیشگی سینما و معمولا  با بودجه های پایین تری نسبت به سینمای بدنه ساخته می شوند. این فیلم ها تماشاگران بسیاری دارند که دیگر علاقه ای به دیدن فیلم های «روال معمول» ندارند و معمولا مخاطب خاص خوانده می شوند. به همین دلیل فستیوال های بسیاری با گستردگی وسیع و کیفیت بالا برای فیلم های مستقل در اروپا و آمریکا بنیان گذاشته شده که از میان آنها می توان به فستیوال بزرگ «cinema at the edge» در همسایگی هالیوود اشاره کرد.

این فستیوال پنجمین دوره خود را سپری می کند و بنا به گفته «میشل دانر» بنیانگذارش نگاه اصلی این جشنواره به هنرمندان با استعداد و جدیدی است که تفاوت چشمگیری با هنرمندان هالیوودی دارند.

فیلم «دم سرد» به تهیه کنندگی و کارگردانی عباس رزیجی به نمایندگی از سینماگران ایران با سایر فیلم های مستقل جهان در این جشنواره به رقابت می پردازد.

بازیگران اصلی این فیلم بیتا بادران، مجید مظفری، نادر نادرپور، پریچهر ریالی، حمیده براتی و عزت الله ‏رمضانی فر و بازیگران خردسال فیلم کیمیا ملایی و یاسین رسولی هستند و عوامل اصلی فیلم عبارتند از مدیر فیلمبرداری: علی تبریز، تدوینگر: سهراب خسروی، صدابردار و صدا گذار: احمد صالحی، منشی صحنه: فاطمه سیدی، طراح چهره بردازی: فرزانه بیضایی و عکاس: فتاح ذینوری.

منبع : مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار