رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 20 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April
احتمال تغییر ترکیب فیلم‌های روی پرده در پایان فروردین

اکران دوم نوروز؛ از «سد معبر» تا فیلم کیمیایی

با نزدیک شدن به پایان تعطیلات نوروزی، تهیه کنندگان فیلم‌های «سد معبر» و «قاتل اهلی» ابراز آمادگی کرده‌اند که فیلم‌های خود را در اکران دوم بهار به نمایش بگذارند. از سوی دیگر اواخر سال گذشته هم تهیه کننده «ماه گرفتگی» اعلام کرد که امیدوار است در ایام انتخابات ریاست جمهوری، این فیلم سیاسی در سینماهای […]

با نزدیک شدن به پایان تعطیلات نوروزی، تهیه کنندگان فیلم‌های «سد معبر» و «قاتل اهلی» ابراز آمادگی کرده‌اند که فیلم‌های خود را در اکران دوم بهار به نمایش بگذارند. از سوی دیگر اواخر سال گذشته هم تهیه کننده «ماه گرفتگی» اعلام کرد که امیدوار است در ایام انتخابات ریاست جمهوری، این فیلم سیاسی در سینماهای کشور به نمایش درآید.

اواسط اسفندماه سال ۹۵، هادی انباردار تهیه کننده فیلم «ماه گرفتگی» که برای اولین بار این فیلم را در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآورد، درباره زمان اکران عمومی آن که به حوادث سال ۸۸ می‌پردازد، گفت: «هدف ما اکران دوم عید و در تب و تاب انتخابات است؛ چرا که موضوع فیلم با این برهه زمانی همسو است. به این جهت فکر می کنیم آن موقع زمان مناسبی برای اکران باشد.»

اما با آغاز تعطیلات نوروزی، منصور لشگری قوچانی تهیه کننده «قاتل اهلی» که پیش تر هم قصد داشت تا این فیلم پر حاشیه را در نوروز ۹۶ به نمایش درآورد، از اکران فیلم مسعود کیمیایی در اکران دوم عید خبر داد.

این درحالی است که اخیرا پولاد کیمیایی با انتقاد از صحبت‌های منصور لشکری قوچانی در مورد زمان اکران «قاتل اهلی» به برنا گفته است: «هنوز توافقی میان پدرم و لشگری قوچانی صورت نگرفته است و نمی‌دانم چرا ایشان خودشان در ارتباط با اکران این فیلم به رسانه‌ها خبر می‌دهند، درحالی که پس از پایان جشنواره فیلم فجر در وزارت ارشاد جلسه ای با حضور پدرم، لشگری قوچانی به همراه عوامل سازنده و حبیب ایل بیگی معاونت نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی تشکیل شد که در آن جلسه مقرر شد با کسب رضایت پدر  و تسویه حساب با سایر عوامل سازنده «قاتل اهلی» این فیلم به نمایش عمومی درآید که این اتفاق تاکنون رخ نداده است.»

از سوی دیگر بهمن کامیار تهیه کننده «سد معبر» از احتمال نمایش این فیلم  در اکران دوم نوروز، خبر داد. کامیار درباره زمان اکران این فیلم که در جشنواره سی و پنجم مورد توجه منتقدان قرار گرفت، گفته است: «فیلم «سد معبر» احتمال دارد در اکران دوم عید قرار بگیرد و به نظرم زمان مناسبی است چون در تعطیلات تابستان و ماه مبارک رمضان قرار می گیرد،این ایام ثابت کردند زمان خوبی برای اکران هستند.»

فیلم سینمایی «سد معبر» به کارگردانی محسن قرایی و با بازی حامد بهداد، باران کوثری، محسن کیایی، نادر فلاح و… داستان قاسم کارمند سد معبر شهرداری را روایت می کند که در تلاش است وضعیت زندگی خود را بهبود ببخشد.

با توجه به اعلام آمادگی  تهیه کنندگان این سه فیلم سینمایی و فروش پایین دو فیلم «یک روز بخصوص» و «آباجان» به نظر می رسد با پایان ۴ هفته اکران عمومی، که به عنوان کف فروش فیلم‌های به حساب می‌آیند، در پایان فروردین ماه امسال، فیلم‌های جدیدی در سینماهای کشور به نمایش درآیند و جایگزین این دو فیلم سینمایی شوند.

منبع: آی سینما

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار