رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

ابراهیم اصغری تهیه کننده سینما از اکران فیلم سینمایی «اشنوگل» به کارگردانی علی سلیمانی و هادی حاجتمند در اواخر تابستان و ساخت لوکیشن های «سگ های زرد» گفت. ابراهیم اصغری تهیه‌کننده سینما درباره زمان اکران فیلم سینمایی «اشنوگل» به کارگردانی علی سلیمانی و هادی حاجتمند گفت: تغییر چندانی در این فیلم به نسبت آن نسخه ای […]

ابراهیم اصغری تهیه کننده سینما از اکران فیلم سینمایی «اشنوگل» به کارگردانی علی سلیمانی و هادی حاجتمند در اواخر تابستان و ساخت لوکیشن های «سگ های زرد» گفت.

ابراهیم اصغری تهیه‌کننده سینما درباره زمان اکران فیلم سینمایی «اشنوگل» به کارگردانی علی سلیمانی و هادی حاجتمند گفت: تغییر چندانی در این فیلم به نسبت آن نسخه ای که در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، ایجاد نشده است و در حال حاضر مشغول انجام کارها برای گرفتن پروانه نمایش هستیم.

وی افزود: با توجه به محتوایی که این فیلم دارد به نظرم اواخر تابستان زمان مناسبی برای نمایش آن است.

این تهیه‌کننده با اشاره به اثر دیگرش با عنوان «سگ های زرد» (با نام قبلی بهشت از جنوب شرقی) به کارگردانی احمد کاوری که درباره حوادث تروریستی منطقه است، بیان کرد: ما یک سری از مقدمات پیش تولید این اثر را سال قبل انجام داده بودیم و ظرف یکی دو روز آینده پیش تولید رسمی و جدی آن آغاز می شود، به همین ترتیب اواخر اردیبهشت ماه شروع به فیلمبرداری می کنیم.

اصغری اظهار کرد: با توجه به محتوایی که «سگ های زرد» دارد بخشی از این فیلم در سیستان و بلوچستان و بخشی در اطراف تهران فیلمبرداری می شود، البته این را هم باید بگویم که بخشی از قصه این فیلم در پاکستان روایت می شود اما ما قسمت های مربوط به پاکستان را در اطراف تهران بازسازی کرده ایم. بنابراین نیمی از «سگ های زرد» در سیستان و بلوچستان و نیم دیگر آن در این مناطق بازسازی شده ضبط می شود.

وی ادامه داد: ما از حدود دو سه ماه پیش به بازبینی لوکیشن ها در اطراف تهران پرداختیم و در حال حاضر مشغول طراحی و بازسازی این مناطق هستیم. مکان های فیلمبرداری در یک سری از بیابان ها، راه های بیابانی و کوهستانی و قلعه هایی است که ما آنها را بازسازی کرده ایم.

اصغری در پایان بیان کرد: ما با یک سری از بازیگران هم برای حضور در این اثر مذاکراتی انجام داده ایم اما حضور آنها در اردیبهشت ماه قطعی می شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار