رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
«بادیگارد» و «رسوایی 2» باز هم پخش می‌شوند

روز پدر در تلویزیون با فیلم‌های تکراری!

تلویزیون برنامه پخش فیلم‌های سینمایی در روز پدر را منتشر کرده و به جز بازپخش سه فیلم که در جدول حاضر هستند، اثر و نشانی از فیلم‌های ایرانی نیست. اگر تعداد دفعات نمایش این فیلم‌ها از سوی شبکه‌های ماهواره‌ای را هم درنظر بگیریم، دیگر انگیزه‌ای برای مخاطب باقی نمی‌ماند تا در روز پدر تلویزیون را […]

تلویزیون برنامه پخش فیلم‌های سینمایی در روز پدر را منتشر کرده و به جز بازپخش سه فیلم که در جدول حاضر هستند، اثر و نشانی از فیلم‌های ایرانی نیست. اگر تعداد دفعات نمایش این فیلم‌ها از سوی شبکه‌های ماهواره‌ای را هم درنظر بگیریم، دیگر انگیزه‌ای برای مخاطب باقی نمی‌ماند تا در روز پدر تلویزیون را برای سرگرمی انتخاب کند.

طبق جدول منتشر شده، شبکه یک با نمایش فیلم «بادیگارد» در ساعت ۱۶ روز سه‌شنبه، شبکه سه با نمایش فیلم «زاپاس» در ساعت ۹ و شبکه تهران با نمایش «رسوایی۲» درساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به استقبال روز پدر می‌روند. نکته جالب اینجاست که هر سه فیلم پیش از این از شبکه‌های تلویزیونی داخلی پخش شده‌اند و به نسبتی بیشتر شبکه‌های ماهواره‌ای نیز این فیلم‌ها را نمایش داده‌اند تا سهم مخاطب از فیلم‌های سینمایی در روز جشن هیچ باشد.

فیلم‌های سینمایی غیرایرانی موجود در جدول هم چنگی به دل نمی‌زند و قرار است فیلم‌ها و انیمیشن‌های «سخنگوی جنگل»، «برادران باد» و «آقای گل» از شبکه دو پخش شوند و فیلم سینمایی «آقا معلم» از شبکه تهران.

درباره ساعت نمایش تمام فیلم‌ها هم همین نکته بس که به جز فیلم «آقای گل» که ساعت نمایش آن ۲۳ است، نمایش سایر فیلم‌ها تا پیش از  بعدازظهر برنامه‌ریزی شده است.

البته که شبکه‌های دیجیتال تلویزیون شبیه به شبکه شما یا شبکه نمایش نیز جدول نمایش فیلم‌های خود را اعلام کرده‌اند که تفاوتی با شبکه‌های سراسری ندارد. با این جدول، به همان سوال همیشگی سینماگران از صداوسیما بازمی‌گردیم؛ چرا فیلم‌های سینمایی جدید خریداری نمی‌شود؟

منبع: آی سینما

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار