رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مسعود ردایی تهیه‌کننده سینما در خصوص آخرین وضعیت اکران «مالاریا» در ایران گفت: طبق قانون چون از اکران دی ماه سال گذشته انصراف دادیم، باید شش ماه از آن تاریخ بگذرد تا بتوانیم مجددا در چرخه اکران قرار دهیم و در گروه آزاد فیلم  را به نمایش درآوریم. با این روند به ماه مبارک رمضان می‌رسیم […]

مسعود ردایی تهیه‌کننده سینما در خصوص آخرین وضعیت اکران «مالاریا» در ایران گفت: طبق قانون چون از اکران دی ماه سال گذشته انصراف دادیم، باید شش ماه از آن تاریخ بگذرد تا بتوانیم مجددا در چرخه اکران قرار دهیم و در گروه آزاد فیلم  را به نمایش درآوریم. با این روند به ماه مبارک رمضان می‌رسیم که ترجیح می‌دهم، پس از گذشت این ماه و در اکران عید فطر قرار بگیریم.

شایان ذکر است؛ فیلم سینمایی «مالاریا» به نویسندگی و کارگردانی پرویز شهبازی و تهیه‌کنندگی مسعود ردایی است که بازیگرانی چون ساعد سهیلی، ساغر قناعت، آزاده نامداری و آذرخش فراهانی در آن بازی می‌کنند.

«مالاریا» داستان دختر و پسری است که در تهرانگردی‌های خود با مردی برخورد می‌کنند که مشکلی دارد. آنها سعی می‌کنند راه حلی برای این مشکل پیدا کنند.

گفتنی است؛ «مالاریا» در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و نامزد دریافت بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای آذرخش فراهانی شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار