رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

پردیس سینمایی چارسو با اینکه در سه سال گذشته میزبان جشنواره‌های مختلفی بوده است، اما امسال تغییرات تازه‌ای در سیستم‌های پخش خود برای علاقه‌مندان به سینما به وجود آورده است. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، پردیس سینمایی چارسو برای انجام وظایف فرهنگی خود با […]

پردیس سینمایی چارسو با اینکه در سه سال گذشته میزبان جشنواره‌های مختلفی بوده است، اما امسال تغییرات تازه‌ای در سیستم‌های پخش خود برای علاقه‌مندان به سینما به وجود آورده است.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، پردیس سینمایی چارسو برای انجام وظایف فرهنگی خود با هدف افزایش مستمر سطح کیفی فضای سینمایی و هنری، بعد از تجربه موفق برگزاری جشنواره جهانی دوره قبل نسبت به بررسی نقاط قوت و شناسایی موارد قابل ارتقا این پردیس، برای جشنواره سی و پنجم اقدامات تازه‌ای انجام داده است.

راه اندازی سیستم‌های IP phone و IP TV برای پوشش بهتر وقایع جشنواره و اطلاع‌رسانی سریعتر اخبار و رویدادهای کاخ یکی از این اقدامات است. همچنین یکی از مشکلات سال گذشته نحوه پخش زنده برنامه‌های ساخته شده توسط گروه تولید کننده در فضای کاخ جشنواره بود که با سرمایه گذاری قابل توجه، در این دوره با نصب ویدئو وال در هفت موقعیت از فضای بازار و پردیس چارسو امکان پخش با کیفیت کلیه برنامه‌های تولیدی توسط جشنواره ممکن شده است.

 

یکی از تغییرات مهم این پردیس را باید در افزایش سطح کیفی پخش تصاویر در سالن‌های سینما دانست. به طوری که علاوه بر سالن اصلی که مجهز به سیستم پخش D است، یک دستگاه دیگر D cinema مدل ۲۰۳۰ Barco با قدرت lumens 12000 برای سالن پنج خریداری شده و همچنین پروژکتور پخش سالن چهار ازlm 6000 به lm 12000 فول اچ‌دی ارتقا داشته است.

پردیس سینمایی چارسو با تکیه بر تمام توان تخصصی نیروهای اجرایی و خدماتی خود، به دنبال میزبانی آبرومندی برای سینمای ایران نزد مهمانان داخلی و خارجی سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر است.

آدرس سایت رسمی جشنواره جهانی Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Film@Fajriff.com است.

سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ۸-۱ اردیبهشت ۱۳۹۶(۲۱ تا ۲۸ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار