رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

دیروز جمعه در مراسم بزرگداشتی که برای فیلم «جنگ ستارگان» برگزار شد، ضمن یادآوری وی اعلام شد کری فیشر بازیگر شخصیت «شاهزاده لیا» در فیلم نهم نقشی نخواهد داشت. به نقل از هالیوود ریپورتر، کاتلین کندی رییس لوکاس فیلم در  گفتگویی با ای‌بی‌سی نیوز برخلاف گفته تاد فیشر برادر این بازیگر فقید که هفته پیش اعلام […]

دیروز جمعه در مراسم بزرگداشتی که برای فیلم «جنگ ستارگان» برگزار شد، ضمن یادآوری وی اعلام شد کری فیشر بازیگر شخصیت «شاهزاده لیا» در فیلم نهم نقشی نخواهد داشت.

به نقل از هالیوود ریپورتر، کاتلین کندی رییس لوکاس فیلم در  گفتگویی با ای‌بی‌سی نیوز برخلاف گفته تاد فیشر برادر این بازیگر فقید که هفته پیش اعلام کرده بود خواهرش در فیلم نهم هم حضور دارد، اعلام کرد او اشتباه کرده است.

کندی با تاکید بر این که متاسفانه شخصیت کری را در فیلم نهم نخواهیم داشت، افزود: به جای آن در بخش هشتم این فیلم کلی از صحنه‌ها به این شخصیت اختصاص دارد.

وی تاکید کرد قسمت نهم یک شخصیت اصلی زن جدید خواهد داشت.

هفته پیش تاد فیشر اعلام کرده بود او و دختر کری فیشر به دیزنی و لوکاس فیلم این اطمینان را داده‌اند که می‌توانند امتیاز حضور کری فیشر در قسمت نهم این مجموعه را داشته باشند.

کری فیشر دسامبر پیش در ۶۰ سالگی بر اثر سکته قلبی از دنیا رفت. او پیش از مرگش کار فیلمبرداری پروژه «آخرین جدای ها» را به پایان رسانده بود.

قرار بود لیا اورگانا در فیلم نهم این مجموعه که سال ۲۰۱۹ اکران می شود نقشی به مراتب بزرگتر به نسبت فیلم «جنگ ستارگان: اپیزود هشت» داشته باشد و حداقل دو صحنه کلیدی با حضور او برای این قسمت تعیین شده بود.

رییس لوکاس فیلم افزود با زنده کردن بازیگران درگذشته توسط سی‌جی‌ای و جلوه‌های تصویری موافق نیست. وی گفت می‌داند در فیلم «یک سرکش» شخصیت گرند ماف تارکین که پیتر موشنگ نقش او را بازی می‌کرد با جلوه‌های تصویر بازگشت اما او با این کار موافق نیست و این شخصیت نیز در فیلم بعدی حضور نخواهد داشت.

در عین حال زندگی و کار کری فیشر توسط چهره‌ها و خانواده «جنگ ستارگان» در چهلمین سالگرد ساخته شدن این فیلم که در فلوریدا برگزار شد گرامی داشته شد.

 

در مراسمی که دیروز در بزرگداشت این مجموعه فضایی برگزار شد مارک همیل از بازیگران اصلی فیلم به یادآوری خاطراتی شاد و بامزه از جنگ ستارگان ۱۹۷۷ و هم‌بازی‌اش کری فیشر پرداخت. وی گفت: او آنقدر صمیمی بود که ۲۰ دقیقه پس از آشنایی با من چیزهایی درباره پدر و مادرش بیان کرد که اگر من با کسی۱۰ سال هم آشنا بودم، بیان نمی‌کردم.

این سخنان در نشستی سه ساعته با حضور بازیگران «جنگ ستارگان» بیان شد.

همیل افزود: او پرنسس ما بود.

در این نشست جرج لوکاس، کاتلین کندی رییس لوکاس فیلم، بیلی لورد دختر کری فشر و ریان جانسون کارگردان قسمت هشتم یعنی «جنگ ستارگان: آخرین جدای‌» حضور داشتند و درباره فیلم و خاطراتشان از فیشر صحبت کردند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار