رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

هنرجویان دارالفنون دو روز اول جشنواره جهانی فیلم فجر در کارگاه‌های نغمه ثمینی، فرهاد توحیدی، فریدون جیرانی و مهران کاشانی، چهار فیلمنامه‌نویس ایرانی شرکت می‌کنند. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، مازیار میری با اعلام اینکه بخش دارالفنون جشنواره جهانی دو روز زودتر یعنی از […]

هنرجویان دارالفنون دو روز اول جشنواره جهانی فیلم فجر در کارگاه‌های نغمه ثمینی، فرهاد توحیدی، فریدون جیرانی و مهران کاشانی، چهار فیلمنامه‌نویس ایرانی شرکت می‌کنند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، مازیار میری با اعلام اینکه بخش دارالفنون جشنواره جهانی دو روز زودتر یعنی از چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه کار خود را آغاز می‌کند، گفت: این بخش میزبان ۱۱۰ هنرجوی داخلی و خارجی است که بر اساس برنامه‌ریزی‌ها روزهای اول در کارگاه‌های فیلمنامه‌نویسان ایرانی حضور پیدا می‌کنند.

میری در ادامه از برگزاری کارگاه‌های فیلمنامه نویسی با موضوعات مختلف خبر داد و افزود: هنرجوهای حاضر در بخش دارالفنون که در زمان ثبت نام موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کرده‌‌اند، به چهار گروه تقسیم شده‌اند و برگزاری هر کارگاه بر عهده یکی از  فیلمنامه‌نویسان ایرانی از جمله نغمه ثمینی، فرهاد توحیدی، فریدون جیرانی و مهران کاشانی خواهد بود.

این بخش که اردوی استعدادیابی (Talent Campus) جشنواره محسوب می‌شود، با هدف آموزش و کشف استعدادهای جوان فیلمسازی در منطقه و سایر کشورها راه اندازی شده و با توجه به کم سابقه بودن این اتفاق در خاورمیانه و آسیا، استقبال قابل توجهی از آن انجام شده است.

کارگاه‌های دارالفنون دو روز پیش از شروع جشنواره آغاز و دو روز زودتر از پایان جشنواره به اتمام می‌رسند.

آدرس سایت رسمی جشنواره جهانی Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Film@Fajriff.com است.

سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ۸-۱ اردیبهشت ۱۳۹۶(۲۱ تا ۲۸ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار